Kina2003 Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Vi har også et egenfødt barn, jenta ble 7 år nå i nov. Etter mange skuffelse etter forsøk på å bli foreldre en gang til var det en letteles vi satte kroken på døra for egne forsøk og ringe sosialkontoret. Selv om to år høres mye ut hadde vi, som sikkert de flest her, brukt mer enn to år på å bli foreldre igjen uten å lykkes. Denne gangen vet vi at vi kommer i mål og vi slipper flere av disse store skuffelsene. Vi er da en helt vanlig familie, så jeg ser ikke noen grunn til å skulle bli avvist i Kina. :-)) I dette svangerskapet har jeg vært like "gravid" som i tidligere svangerskap. Tenker på det lille barnet på den andre siden av kloden hver dag. Alle rundt oss er også veldig positive til at vi adopterer og gleder seg med oss. Da papirene ble sendt til Kina laget jeg meg en "kallender". Kjøpte en ting til den lille hver måned. Jeg syntes at "graviditeten" ble litt mer synlig for meg da. Håper det kan være litt trøst å høre hvordan andre har det. Lykke til videre, uansett hva dere bestemmer dere for. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/89741-re-sukk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.