Gå til innhold

Endelig skal papirene til Colombia

Anbefalte innlegg

Mandag blir en spesiell dag for da går papirene til Colombia!! Endelig var det vår tur, og nå begynner nedtellingen for alvor. Først frem til godkjenning i Colombia og så på tildeling av dristikt og til slutt det som vi aller mest har ventet på - tildelingen! Åhhhh, jeg er så glad så glad, Litt av en bursdagspresang (21/1) at papirene endelig finner veien til vakre Colombia....

Ha en fin weekend alle sammen!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/89748-endelig-skal-papirene-til-colombia/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei nedtelling!

Gratulerer så mye!! Det må vel være en fin bursdagspresang. Nå er det virkelig alvor for dere, det blir spennende å følge forstettelsen.

AF sender våre oversettelser til oss i dag, så mandag er det rett til sorenskriveren. Vennene er orientert.

Vi ligger med andre ord noen uker etter dere.

Klem fra

Hei nedtelling!

Gratulerer så mye!! Det må vel være en fin bursdagspresang. Nå er det virkelig alvor for dere, det blir spennende å følge forstettelsen.

AF sender våre oversettelser til oss i dag, så mandag er det rett til sorenskriveren. Vennene er orientert.

Vi ligger med andre ord noen uker etter dere.

Klem fra

Vi har papirene til oversetting, håper de blir sendt over om ikke så altfor mange ukene. Hvor lang tid brukte AF på klargjøring og oversetting for dere?

• 2 uker senere...

Vi har papirene til oversetting, håper de blir sendt over om ikke så altfor mange ukene. Hvor lang tid brukte AF på klargjøring og oversetting for dere?

Hei Olga

Beklager at det tok såååå lang tid før du fikk svar fra meg! (så ikke at det var melding fra deg før idag)

Da vi leverte papirer til for oversetting så tok det bortimot 2 uker , mens legaliseringen tok lengre tid da det var jul imellom. Vi leverte papirerne for klargjøring 29 nov,. og papirene gikk ikke før 20 januar.. Hvor langt er dere i prosessen nå?? har papirene kommet tilbake fra AF??

Jeg har en oversikt over hvem som er hvor i prosessen ifht Colombia og om du er interessert i denne så kan du maile meg på [email protected]

så sender jeg denne til deg..

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...