Gå til innhold

Billedpresentasjon (Filippinene)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er ikke noe i veien for å bruke bilder som er ett halvt år gammle det gjorde i hvertfall vi.Sendte dokumentene nedover på sommeren, og det var med flere bilder med snø. Ellers så ble det tatt en god del bilder mens vi satt å skulle lime dem inn. Skikkelig i siste liten, men det er ikke så lett bestandig å være fornøyd :o)

Ønsker deg lykke til videre!

Klem fra

Manila1365380351

Det er bare å bruke de bildene. Men legg arbeid i valg av motiv, og sørg ellers for god kvalitet på de bildene dere skal bruke. Vi brukte de bildene som vi syntes vi var fornøyd med!

Spørsmål: antar det er første oversendelse av bilder dere skal sende?

Lykke til videre!

Gjest skralle

Det er bare å bruke de bildene. Men legg arbeid i valg av motiv, og sørg ellers for god kvalitet på de bildene dere skal bruke. Vi brukte de bildene som vi syntes vi var fornøyd med!

Spørsmål: antar det er første oversendelse av bilder dere skal sende?

Lykke til videre!

Takk for svar!

Ja det er første sending ja.

Gjest skralle

Det er ikke noe i veien for å bruke bilder som er ett halvt år gammle det gjorde i hvertfall vi.Sendte dokumentene nedover på sommeren, og det var med flere bilder med snø. Ellers så ble det tatt en god del bilder mens vi satt å skulle lime dem inn. Skikkelig i siste liten, men det er ikke så lett bestandig å være fornøyd :o)

Ønsker deg lykke til videre!

Klem fra

Takk for svar!

Når drar dere?

Gjest skralleballetoskerolle

Takk for svar!

Når drar dere?

SÅNN, da har jeg greid å avsløre mine doble nick....Syns det har vært greit å ha et nick her inne. Noen kjenner meg så derfor var det greit å ha et annet nick ellers. Jaja, sånn kan det gå....

Litt irritert på meg selv nå

Annonse

Gjest @nonymus

SÅNN, da har jeg greid å avsløre mine doble nick....Syns det har vært greit å ha et nick her inne. Noen kjenner meg så derfor var det greit å ha et annet nick ellers. Jaja, sånn kan det gå....

Litt irritert på meg selv nå

Det kan vel skje den beste. skralle er helt ok for meg.

=)

Takk for svar!

Når drar dere?

Heisann skralle??!! :o)

Vi drar 1 feb, så nå begynner reisefeberen å melde seg for fult.

Vi ventet en stund på å få reisebesjed, men det er slike ting som hender fra tid til annen sa de på AF.

Uannsett det skal bli deilig å komme seg avgårde , er så utrolig uttålmodig etter å få møte lillebror.

Lykke til videre med papirinnsamlingen ( skal krysse fingrene mine for at det går fort for dere) Hvet foresten om en familie som er kommet nøyaktig like langt som dere.

Klem fra

Filippa1365380376

Hei

Det ser ut som om vi er kommet akkurat like langt når det gjelder adopsjon fra Filippinene. Vi ble godkjent av BUFA 14,januar, men har ikke fått "oppskriften" fra adopsjonsforeningen i posten enda. Men vi har så smått begynt allikevel.

Lykke til !

Hilsen Filippa

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...