tenyrg Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Kanskje vi burde roe litt ned her nå og respektere det valget "ikke fortvilet nå" har gjort???? Medmennesker skal vi vel også være???? Så til saken: Jeg tror dette barnet nå har kommet til sine foreldre ( og det må vi andre helt respektere uten å komme med altfor mye surmuling)!!! Jeg tror også at dette barnet får det bra nå, til tross for brudd. Må også si at jeg mener et brudd ikke burde være mulig når man har barn ( vet at dette også kan diskuteres opp og ned). Det står vel også i "loven" at man skal si ifra om man blir gravid i sluttfasen av en adopsjon....men gjør alle det??? Vet at dette ikke gjelder så mange, men kjenner til at noen har valgt å fullføre adopsjonen til tross for voksende mage. Men tøff nok til å vise nicket mitt er jeg ikke.... .... det var jeg visst.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/89868-endelig-mamma-p%C3%A5-ordentlig/page/2/#findComment-493854 Del på andre sider Flere delingsvalg…
muriel Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 muriel og forkastelig.. Er dere ennå ikke blitt foreldre?Så synd at dere dømmer andre på denne måten. Mange blir enslige foreldre , noen var gift , skulle ha barn og den ene parten fant en annen, moren måtte likevel føde og barnet ble alikevel begge`s. Jeg synes det er forkastelig at noen i det hele tatt mener det dere mener , "Det kan gå ut over andre adoptanter sier en. Det ble ikke slik som barnet skulle ha det sier an annen. Den biologiske moren mente nok ikke at hennes barn skulle vokse opp hos skildte foreldre. Da får jaggumeg de som tidligere har blitt skildt og nyskildte tenke seg bedre om. la barna komme i første rekke , og leve sammen osv. nei dagens samfunn er nå en gang slik at flere og flere blir skildt, desverre sier jeg, men slik er det bare, Men barna enten de er adopterte eller ikke blir fremdeles foreldrenes barn på godt og vondt. Barnet kunne komme til neste på lista sa en. Hvorfor i allverden tror du det? Alle adoptanter blir gransket i giverlandet og den som egner seg best for dette barnet blir dets foreldre enten de er gift eller enslige. Det er da ikke noe butikkhyller de ligger i....Det er heller ikke noe juks som noen sier for begge to av foreldrene ble godkjente som barnets foreldre og garantien for et langt ekteskap er sjelden tilstede hos noen.Kjære du som ikke er fortvilet lenger, blås i disse som er misunlige på din nye status som mamma. Dette barnet var ment for dere og dere var de foreldrene som det skulle ha. Jeg kjenner et par som gikk fra hverandre rett før tildeling, mannen ville ikke lenger bli far.. Han var så egoistisk , hun fikk en sorg som ikke har latt seg blekne. Ja det er jo en annen sak. men jeg skulle ønske for hennes del at han hadde gjort som ditt barns far, Lykke til og kos deg med barnet ditt. Skjønner ikke hvor du har det fra at jeg er misunnelig. Det er jeg da slett ikke!! Jeg har fått de barna jeg har tenkt å ha, og ser ingen grunn til å misunne hverken den ene eller den andre (bare så det er sagt). Du sier at det ikke er "noe juks". Selvfølgelig er det det! Søkerne ble godkjent som foreldre SAMMEN. Når de ikke er SAMMEN lenger, er grunnlaget på hvor godkjenningen ble gitt, ikke lenger tilstede - på samme måte som hvis søkerne mister jobben, blir alvorlig syk eller skadd, gravid etc. etc. Hvor har jeg det fra at barnet hadde gått til neste på listen? For å si det litt klarere (i tilfelle det var vanskelig å skjønne) Adopsjon foregår ikke slik at det kun er Ett Eneste Søkerpar (eller enslig) som kan få Det Aktuelle Barnet. På enkelte land går de etter lista (hvis du i det hele tatt har fulgt med her inne, så ser du at det er i stor grad er tilfelle på f.eks Kina) På andre land vurderes det mer etter skjønn. Men INGEN LAND har den regelen at "de-som-passer-best-og-ingen-andre". Tror du virkelig at i alle de tilfellene der foreldre må avslå en tildeling, det være seg pga. samlivsbrudd, graviditet, sykdom etc etc, at barnet blir sparket ut av barne- eller fosterhjem og etterlatt i rennesteinen(og dette pga. Det Beste Foreldrene for dette barnet ikke kunne ta imot det)? Nei, vet du hva!! Selvfølgelig vile dette barnet få andre foreldre. Skulle man følge ditt resonnement, betyr det jo at adoptivbarn bør bli plassert i Den Eneste Ene familien, uansett om pappa(eller mamma) flytter ut, dør, kræsjer i bil og blir pleietrengende, begynner å misbruke alkohol eller får seg en på si. (Alt dette er ting som kan skje i løpet av et svangerskap. Selvfølgelig skal man ikke ta abort i uke 38 - men så er jo også dette en av hovedforskjellene på graviditet og adopsjon. ) Det er jo uansett den beste familien, spesielt utvalgt for det bestemte barnet!!! En av fordelene OG hovedformålet ved adopsjon er at den uansett skal være TIL BESTE FOR BARNET. Og siden du kaster ut spørsmålet: Ja, jeg tror et barn har bedre av å ha to foreldre isteden for èn. Tør vedde på at det er bakgrunnen for at det er krever mer å bli godkjent alene enn som par. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/89868-endelig-mamma-p%C3%A5-ordentlig/page/2/#findComment-493860 Del på andre sider Flere delingsvalg…
muriel Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Kanskje vi burde roe litt ned her nå og respektere det valget "ikke fortvilet nå" har gjort???? Medmennesker skal vi vel også være???? Så til saken: Jeg tror dette barnet nå har kommet til sine foreldre ( og det må vi andre helt respektere uten å komme med altfor mye surmuling)!!! Jeg tror også at dette barnet får det bra nå, til tross for brudd. Må også si at jeg mener et brudd ikke burde være mulig når man har barn ( vet at dette også kan diskuteres opp og ned). Det står vel også i "loven" at man skal si ifra om man blir gravid i sluttfasen av en adopsjon....men gjør alle det??? Vet at dette ikke gjelder så mange, men kjenner til at noen har valgt å fullføre adopsjonen til tross for voksende mage. Men tøff nok til å vise nicket mitt er jeg ikke.... Jeg aksepterer i og for seg at hun har gjort dette valget. Men når hun legger det ut her, må hun også akseptere at jeg ikke applauderer entusiastisk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/89868-endelig-mamma-p%C3%A5-ordentlig/page/2/#findComment-493862 Del på andre sider Flere delingsvalg…
muriel Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 .... det var jeg visst.... Javisst var du det! ) Mye bedre enn alle disse mer og mindre fantasifulle engangs-nickene som florerer her. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/89868-endelig-mamma-p%C3%A5-ordentlig/page/2/#findComment-493863 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kinamamsen Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Gratulerer som mamma. Det er godt å høre at det går bra med dere, og at du og din eksmann har samvær med barnet begge to. Det er godt å høre at dere er venner og kan dele på foreldreansvaret. Det virker som dere har funnet en god løsning selv om det var problematisk en stund. Jeg ser at det har kommet mange negative svar her, men selv om adopsjonen ikke er gjennomført på helt ærlig vis så har jeg full forståelse for det du/dere har gjort. Sannelig tror jeg at jeg kunne gjort det samme selv i en en lignende situasjon. Så jeg vil i alle fall ikke stille meg som dommer overfor deg. Det hender seg at livet gjør uventede krumspring som gjør at man må ta noen overraskende og vanskelige valg. Juks eller ikke; barnet har tydelig fått to fine foreldre, selv om familien ikke er samlet under samme tak. Lykke til med foreldrerollen og kos deg med den lille! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/89868-endelig-mamma-p%C3%A5-ordentlig/page/2/#findComment-493917 Del på andre sider Flere delingsvalg…
rao Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Skjønner ikke hvor du har det fra at jeg er misunnelig. Det er jeg da slett ikke!! Jeg har fått de barna jeg har tenkt å ha, og ser ingen grunn til å misunne hverken den ene eller den andre (bare så det er sagt). Du sier at det ikke er "noe juks". Selvfølgelig er det det! Søkerne ble godkjent som foreldre SAMMEN. Når de ikke er SAMMEN lenger, er grunnlaget på hvor godkjenningen ble gitt, ikke lenger tilstede - på samme måte som hvis søkerne mister jobben, blir alvorlig syk eller skadd, gravid etc. etc. Hvor har jeg det fra at barnet hadde gått til neste på listen? For å si det litt klarere (i tilfelle det var vanskelig å skjønne) Adopsjon foregår ikke slik at det kun er Ett Eneste Søkerpar (eller enslig) som kan få Det Aktuelle Barnet. På enkelte land går de etter lista (hvis du i det hele tatt har fulgt med her inne, så ser du at det er i stor grad er tilfelle på f.eks Kina) På andre land vurderes det mer etter skjønn. Men INGEN LAND har den regelen at "de-som-passer-best-og-ingen-andre". Tror du virkelig at i alle de tilfellene der foreldre må avslå en tildeling, det være seg pga. samlivsbrudd, graviditet, sykdom etc etc, at barnet blir sparket ut av barne- eller fosterhjem og etterlatt i rennesteinen(og dette pga. Det Beste Foreldrene for dette barnet ikke kunne ta imot det)? Nei, vet du hva!! Selvfølgelig vile dette barnet få andre foreldre. Skulle man følge ditt resonnement, betyr det jo at adoptivbarn bør bli plassert i Den Eneste Ene familien, uansett om pappa(eller mamma) flytter ut, dør, kræsjer i bil og blir pleietrengende, begynner å misbruke alkohol eller får seg en på si. (Alt dette er ting som kan skje i løpet av et svangerskap. Selvfølgelig skal man ikke ta abort i uke 38 - men så er jo også dette en av hovedforskjellene på graviditet og adopsjon. ) Det er jo uansett den beste familien, spesielt utvalgt for det bestemte barnet!!! En av fordelene OG hovedformålet ved adopsjon er at den uansett skal være TIL BESTE FOR BARNET. Og siden du kaster ut spørsmålet: Ja, jeg tror et barn har bedre av å ha to foreldre isteden for èn. Tør vedde på at det er bakgrunnen for at det er krever mer å bli godkjent alene enn som par. Bare en liten komentar til det du skriver: "På enkelte land går de etter lista (hvis du i det hele tatt har fulgt med her inne, så ser du at det er i stor grad er tilfelle på f.eks Kina)" Dette tror jeg ikke helt stemmer. Vi var i Kina i oktober, og jeg har et veldig klart inntrykk at barna har blitt matchet for at det riktige barnet skulle komme til de riktige foreldrene. Dette gjelder slike ting som f. eks. utseende og til en viss grad interesser faktisk. Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/89868-endelig-mamma-p%C3%A5-ordentlig/page/2/#findComment-493976 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lykkedrepere Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Jeg BUUUU'er dere ut... og jeg kjenner på pulsen at jeg er veldig glad jeg slipper å diskutere dette temaet med dere. At det går ann å drepe en mors endelige lykke !!!?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/89868-endelig-mamma-p%C3%A5-ordentlig/page/2/#findComment-493984 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilla Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Ønsker deg lykke til som mamma ;o)) prøv å ikke slit deg helt ut. Mitt barn er blitt veldig avhengig av meg, og det har tatt sin tid å lære seg til å sette grenser. Det er jo dette jeg lengtet etter, men i blandt føler jeg meg "spist".. Ha det godt begge to ;o)) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/89868-endelig-mamma-p%C3%A5-ordentlig/page/2/#findComment-493985 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sirkel Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Jeg synes eksmannen din er en drittsekk, og min betenkning i denne saken går kun på å la en sånn fyr få bli far overhodet.... MAKAN ! Men bortsett fra det: GRATULERER !!! Flott at det går bra, hadde så vondt av deg i høst ! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/89868-endelig-mamma-p%C3%A5-ordentlig/page/2/#findComment-493986 Del på andre sider Flere delingsvalg…
muriel Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Bare en liten komentar til det du skriver: "På enkelte land går de etter lista (hvis du i det hele tatt har fulgt med her inne, så ser du at det er i stor grad er tilfelle på f.eks Kina)" Dette tror jeg ikke helt stemmer. Vi var i Kina i oktober, og jeg har et veldig klart inntrykk at barna har blitt matchet for at det riktige barnet skulle komme til de riktige foreldrene. Dette gjelder slike ting som f. eks. utseende og til en viss grad interesser faktisk. Vennlig hilsen Det har du helt sikkert rett i, men køsystemet skinner uansett igjennom: August får før september som får før oktober osv osv. Har ennå ikke hørt om noen som dessverre ikke fikk tildeling sammen med resten av gruppa, fordi myndighetene ikke klarte å finne et barn som "passet" til familien. Saken er vel heller at når vi blir glade i barnet vårt (uansett herkomst) så finner vi alltids fellesnevnere å glede oss over. Og fellesnevnere finnes alltid, enten barnet er et resultat av "loddtrekning" i et giverland eller ditto i magen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/89868-endelig-mamma-p%C3%A5-ordentlig/page/2/#findComment-494018 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forkastelig Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Jeg BUUUU'er dere ut... og jeg kjenner på pulsen at jeg er veldig glad jeg slipper å diskutere dette temaet med dere. At det går ann å drepe en mors endelige lykke !!!?? Mitt siste innlegg i denne saken! IGJEN TENKER DU/DERE PÅ DENNE "STAKKARS" MAMMA'N!!! Hva med barnet?? Poenget mitt er; de er godkjente som par - da de får tildeling er de ikke lenger et par. Det er barnet som trenger foreldre. Ikke foreldrene som desperat trenger et barn! Dette er min mening og mer hører dere ikke fra meg om denne saken. Forresten, jeg fatter og begriper ikke at det går an å bli så forbannet som enkelte på dette forumet kan bli. Vi "snakker" sammen på en PC for svingende! PS: Jeg er også en mor, så dette har ingenting med misunnelse å gjøre som noen her tror - kun at jeg rett og slett synes dette er uærlig og helt feil. Men allikevel, lykke til med din datter. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/89868-endelig-mamma-p%C3%A5-ordentlig/page/2/#findComment-494024 Del på andre sider Flere delingsvalg…
muriel Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Jeg BUUUU'er dere ut... og jeg kjenner på pulsen at jeg er veldig glad jeg slipper å diskutere dette temaet med dere. At det går ann å drepe en mors endelige lykke !!!?? Er du glad for å slippe å diskutere hver eneste gang det kommer opp et litt brennbart tema her? Er du bare glad hver gang du går inn her og det eneste som presenteres er solskinnshistorier, tildelinger, henting etc.? Da blir det vel et temmelig tannløst forum, vil jeg tro. Hver eneste gang noen er uenig, så buer vi dem ut. Så kan vi leve videre i vår egen lille rosenrøde sukkertøyverden. En verden der alt som betyr noe, er (dine ord) "en mors endelige lykke" - uavhengig av barnets beste. Det blir kult! Da er vi vel for f.eks homofiles rett til å adoptere, også! Ihvertfall lesbiske - som jo også er potensielle mødre, som også bør ha en selvskreven rett til å oppleve "en mors endelige lykke". 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/89868-endelig-mamma-p%C3%A5-ordentlig/page/2/#findComment-494025 Del på andre sider Flere delingsvalg…
geraldy Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Gratulerer så masse med adopsjonen, og lykke til videre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/89868-endelig-mamma-p%C3%A5-ordentlig/page/2/#findComment-494046 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Babatina Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Bare en liten komentar til det du skriver: "På enkelte land går de etter lista (hvis du i det hele tatt har fulgt med her inne, så ser du at det er i stor grad er tilfelle på f.eks Kina)" Dette tror jeg ikke helt stemmer. Vi var i Kina i oktober, og jeg har et veldig klart inntrykk at barna har blitt matchet for at det riktige barnet skulle komme til de riktige foreldrene. Dette gjelder slike ting som f. eks. utseende og til en viss grad interesser faktisk. Vennlig hilsen Nå ble jeg interessert her! Jammen er de gode de som tildeler barna hvis de ut fra foreldrenes interesser plasserer et barn. Trodde det var en kjensgjerning at i Kina gikk neste barn til neste på listen? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/89868-endelig-mamma-p%C3%A5-ordentlig/page/2/#findComment-494095 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Nå ble jeg interessert her! Jammen er de gode de som tildeler barna hvis de ut fra foreldrenes interesser plasserer et barn. Trodde det var en kjensgjerning at i Kina gikk neste barn til neste på listen? Hei! Selvsagt blir ikke ethvert barn som er frigjort for adopsjon i Kina vurdert for samtlige potensielle foreldre som står i kø. Men innenfor hver gruppe, som kan bestå av alt fra 2-3 til 20-30 familier, (barna blir også gruppert etter hva barnhjem de kommer fra) blir det gjort individuelle vurderinger av hvilke barn som skal til hvilken familie. MVH 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/89868-endelig-mamma-p%C3%A5-ordentlig/page/2/#findComment-494142 Del på andre sider Flere delingsvalg…
yogi Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Gratulerer med datteren og kos deg nå riktig videre som ordentlig mamma. ) Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/89868-endelig-mamma-p%C3%A5-ordentlig/page/2/#findComment-494163 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nonymus Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Jeg BUUUU'er dere ut... og jeg kjenner på pulsen at jeg er veldig glad jeg slipper å diskutere dette temaet med dere. At det går ann å drepe en mors endelige lykke !!!?? Dette er noe av det barnsligste jeg har hørt! Det må da være lov til å hevde sin mening her inne uten å bli "buet ut"?! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/89868-endelig-mamma-p%C3%A5-ordentlig/page/2/#findComment-494181 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nonymus Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Mitt siste innlegg i denne saken! IGJEN TENKER DU/DERE PÅ DENNE "STAKKARS" MAMMA'N!!! Hva med barnet?? Poenget mitt er; de er godkjente som par - da de får tildeling er de ikke lenger et par. Det er barnet som trenger foreldre. Ikke foreldrene som desperat trenger et barn! Dette er min mening og mer hører dere ikke fra meg om denne saken. Forresten, jeg fatter og begriper ikke at det går an å bli så forbannet som enkelte på dette forumet kan bli. Vi "snakker" sammen på en PC for svingende! PS: Jeg er også en mor, så dette har ingenting med misunnelse å gjøre som noen her tror - kun at jeg rett og slett synes dette er uærlig og helt feil. Men allikevel, lykke til med din datter. Du sier: "Poenget mitt er; de er godkjente som par - da de får tildeling er de ikke lenger et par. Det er barnet som trenger foreldre. Ikke foreldrene som desperat trenger et barn!" Da vi i sin tid var i første prosess, var det uttalelser i sosialrapporten som kunne mistolkes dithen at et barn i familien ville kunne "bedre" kvinnelig søkers helsesituasjon. Dette ble slått relativt hardt ned på av SUAK, og ny rapport måtte utformes. Da vi sto midt oppi det, var det utrolig irriterende. Men i ettertid ser jeg helt klart at SUAK her hadde rett: Det er barnets beste som skal tas hensyn til først og fremst. Ikke mitt eller noen andres behov for å bli mor eller far. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/89868-endelig-mamma-p%C3%A5-ordentlig/page/2/#findComment-494313 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet. Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 muriel og forkastelig.. Er dere ennå ikke blitt foreldre?Så synd at dere dømmer andre på denne måten. Mange blir enslige foreldre , noen var gift , skulle ha barn og den ene parten fant en annen, moren måtte likevel føde og barnet ble alikevel begge`s. Jeg synes det er forkastelig at noen i det hele tatt mener det dere mener , "Det kan gå ut over andre adoptanter sier en. Det ble ikke slik som barnet skulle ha det sier an annen. Den biologiske moren mente nok ikke at hennes barn skulle vokse opp hos skildte foreldre. Da får jaggumeg de som tidligere har blitt skildt og nyskildte tenke seg bedre om. la barna komme i første rekke , og leve sammen osv. nei dagens samfunn er nå en gang slik at flere og flere blir skildt, desverre sier jeg, men slik er det bare, Men barna enten de er adopterte eller ikke blir fremdeles foreldrenes barn på godt og vondt. Barnet kunne komme til neste på lista sa en. Hvorfor i allverden tror du det? Alle adoptanter blir gransket i giverlandet og den som egner seg best for dette barnet blir dets foreldre enten de er gift eller enslige. Det er da ikke noe butikkhyller de ligger i....Det er heller ikke noe juks som noen sier for begge to av foreldrene ble godkjente som barnets foreldre og garantien for et langt ekteskap er sjelden tilstede hos noen.Kjære du som ikke er fortvilet lenger, blås i disse som er misunlige på din nye status som mamma. Dette barnet var ment for dere og dere var de foreldrene som det skulle ha. Jeg kjenner et par som gikk fra hverandre rett før tildeling, mannen ville ikke lenger bli far.. Han var så egoistisk , hun fikk en sorg som ikke har latt seg blekne. Ja det er jo en annen sak. men jeg skulle ønske for hennes del at han hadde gjort som ditt barns far, Lykke til og kos deg med barnet ditt. Så om man ikke er enige i fremgansmåten, må man da automatisk være misunnlig? Og om det er slik at ingen synes hverken her, eller i giverlandene, at dette er ett alvorlig dilemma. Hvorfor hadde da "ikke fortvilet nå!" et behov for og skjule det. Nei, trompet, dette innlegget ditt ble litt i svakeste laget for meg. Med hånden på hjerte må jeg si at jeg ikke i det minste er misunnlig på "ikke fortvilet nå!" i hennes situasjon. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/89868-endelig-mamma-p%C3%A5-ordentlig/page/2/#findComment-494567 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest heller ikke undertegnet Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Husker innlegget ditt veldig godt, og jeg er kjempe glad for valget ditt. Valgte å ikke skrive inn sist gang, og lar mitt nick utebli no. Det er nok av folk som må slenge med leppa, og det gidder jeg ikke å høre på no. Jeg synest det er topp det dere gjorde, og jeg håper at alt kommer til å gå fint i fremtiden for deg. Stå på, du er mamma til verdens deiligste lille barn no. Gled deg for hver dag som går. Det er deg vel unnt. mvh Bare litt nysjerrig nå. Hvis det har seg sånn at du støtter "ikke fortvilet nå" 100%, hvordan kan det da ha seg at du ikke bruker nick? "Joda, jeg støtter deg, men jeg vil ikke stå frem med støtten min." Virkelig edelt, det skal du ha! Er du redd for at din uforbeholdne støtte kanskje kan få konsekvenser for deg selv? For uansett hvor mye medlidenhet man kan ha med henne, så har hun latt være å overholde det hun selv har skrevet under på på ære og samvittighet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/89868-endelig-mamma-p%C3%A5-ordentlig/page/2/#findComment-494576 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.