Gå til innhold

saksbehandlingstid i Bufa (2 1/2 mnd )

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var de førstegangssøkere, vet du det?

Hadde tenkt å legge lista på april/mai, for ikke å bli så skuffet, men det er jo litt vanskelig med alle disse nye tidene som tikker inn...

;o)

De er førstegangsøkere og de bor på Høybråthen i Oslo

Ha en god dag

Jeg forøvrig har hatt en bånn start.. Bilen sluttet plutselig å gå - midt i morgen rushet,, Hadde heldigvis kondensfjerner så den startet igjen, Men så begynnte den å "lugge" og da fant jeg ut at det bare var å komme seg hjem igjen..så her sitter jeg!!! Skal ta bilen til et verksted snart"!

De er førstegangsøkere og de bor på Høybråthen i Oslo

Ha en god dag

Jeg forøvrig har hatt en bånn start.. Bilen sluttet plutselig å gå - midt i morgen rushet,, Hadde heldigvis kondensfjerner så den startet igjen, Men så begynnte den å "lugge" og da fant jeg ut at det bare var å komme seg hjem igjen..så her sitter jeg!!! Skal ta bilen til et verksted snart"!

Det høres da ikke så ille ut å få starte dagen med noen strofer på DOL? ;o)

Ha en strålende dasg vider, og lykke til med bilen!

...og papirforsendelsen i dag... ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...