Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå nærmer det seg 5 år siden du døde - lillesøster blir 2 år 2. februar du skulle i mars ha fylt 14 år.

Og tenk i juni blir du storesøster igjen og lillesøster blir midtimellomstoresøster til en bror !!

Vi savner deg hver eneste dag -- skulle så gjerne ha delt alt som skjer med deg -- du ville ha vært veldig stolt av lillesøster (vet jo at du er det men,,,) Hun er en sterk jente som har en krystallklar vilje..

Stor klem fra mamma

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/89993-kj%C3%A6re-stores%C3%B8ster/
Del på andre sider

Fortsetter under...

elingeir1365380372

Hei eam

Er det virkelig 5 år siden hun døde. Tiden går så fort, husker når du satt og trøstet meg snart 3 år siden....

Sorgen og savnet forandrer seg og som du sa til meg en gang, du lærer faktisk å leve med det og det gjør ikke alltid så vondt som det gjorde da.

Ville bare øsnke lykke til med lillebror og jeg er sikker på at storesøster ser ned til dere av og til og passer på.

varme ønsker fra Elin

Elingeir

• 3 uker senere...

Kjære eam !

Gratulere med graviditeten !! Så lenge siden vi snakket sammen på småprat... Flere år, faktisk. Har tenkt på det mange ganger, så mye hjelp og støtte jeg fikk der... Utrolig godt å snakke med noen som har vært igjennom det samme. Selv om historiene var forskjellige. Håper dere har det bra, alle sammen!

Klemmer fra Martines mamma

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...