Gå til innhold

Nå er det bare notarialbekreftelsen igjen....

Anbefalte innlegg

Lengsel1365380312

Hei, alle DOL-venner!

Da vi kom hjem fra ferie i går, lå endelig de spanske oversettelsene på mailen, så nå er det heldigvis bare notarialbekreftelsene som gjenstår i denne omgang...

Hvert skritt er et stort skritt!

Klem til alle fra

Fortsetter under...

Gjest Tobarnmamsen

kjære lengsel!

Gratulerer med et godt steg videre! Jeg lurer på èn ting; er det kun venneanb. som skal via Notarius P, eller også brevet som vi som søkere skriver selv? Jeg vet vi har gjort det før, men synes "oppskriften" fra AF nå var litt "diffus" på det området.

lykke til videre

valmue1365380326

kjære lengsel!

Gratulerer med et godt steg videre! Jeg lurer på èn ting; er det kun venneanb. som skal via Notarius P, eller også brevet som vi som søkere skriver selv? Jeg vet vi har gjort det før, men synes "oppskriften" fra AF nå var litt "diffus" på det området.

lykke til videre

Hei Tobarnmamsen!

Det er kun venneanbef. som skal notarial bekreftes. Det var ihvertfall slik i november-02.

Hilsen

Annonse

Gjest Tobarnmamsen

Hei Tobarnmamsen!

Det er kun venneanbef. som skal notarial bekreftes. Det var ihvertfall slik i november-02.

Hilsen

TUSEN TAKK, valmue, synes jeg kunne lese det ut av oppskriften ja! Deilig med en tur mindre til diverse "kontorer".........

Gjest snart tre?

Hei.

Vi sendte våre dokumenter til oversettelse for en uke siden.

Vi håper på å få reise til Colombia (ICBF) i løpet av dette året. Det hadde vært deilig å kunne feire jula 2003 som en familie på tre, så jeg håper det er realistisk å håpe på dette.

Hva slags forventninger har dere i forhold til å få reist i løpet av året?

Lengsel1365380312

Hei.

Vi sendte våre dokumenter til oversettelse for en uke siden.

Vi håper på å få reise til Colombia (ICBF) i løpet av dette året. Det hadde vært deilig å kunne feire jula 2003 som en familie på tre, så jeg håper det er realistisk å håpe på dette.

Hva slags forventninger har dere i forhold til å få reist i løpet av året?

Vi regner absolutt med å få reise i løpet av høsten i år... Men så vet jeg at det er noen diskusjoner om forsinkelser pga omorganisering i ICBF. Men jeg tenker positivt til jeg får beskjed om noe annet!

Lengsel1365380312

kjære lengsel!

lykke til videre

Det er BARE venneanbefalingene som skal notarialbekreftes. Dette står det tydelig om når dere mottar oversettelsene. Følgebrevet fra dere skal bare signeres av begge.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...