Gå til innhold

Vi er godkjent i ICBF - Jiipiii!! :o)

Anbefalte innlegg

Gratulerer så mye med godkjenningne. Jeg regnet med at det kom en gladmelding fra dere denne uken;-)

Håper dere slipper å vente alt for lenge på få distrikt.

*kremt* jeg er _litt_ sent ute med den julehilsenen jeg lovte deg, men det dukker nok opp en liten hilsen i mailboksen din etterhvert;-)

Klem

Hei Anka, takk skal du ha!! Jeg venter på hilsen jeg vettu... *flirer* Du skal se det blir påskehilsen ut av det :o)

Fortsetter under...

Gratulerer så mye!! Dette var flotte nyheter - håper resten av prosessen nå går i ekspress-fart. Krysser fingrene for at vi kommer like bak dere.

Mange gratulasjonsklemmer fra

Kan jeg spørre om hvor gamle dere er, og hvilken aldersramme dere er godkjente for i Norge?

valmue1365380326

Tusen takk! Jeg håper inderlig dere kommer etter, raskt og med sjumilssteg! Vi skal jo reise i hop vi, skal vi ikke det da!? :o) Det var visst avreise ganske kjapt nå, så de får henge i der nede... *blunker*

Krysser alt jeg har!

Hei igjen Mathilde!

Har dere fått noen hint om hvor lenge det er til distrikt/tildeling?

Hilsen fra

Hei igjen Mathilde!

Har dere fått noen hint om hvor lenge det er til distrikt/tildeling?

Hilsen fra

Nie... Ikke utover den informasjonene som finnes på AF sine nettsider om 2-3 mnds. venting på distrikt... Håper ikke omorganiseringene i ICBF gjør at den blir lenger, men en kan jo aldri vite! :o\ Krysser fingre for uventet rask saksbehandling jeg!!!

Hilsen optimisten i dag,

Annonse

valmue1365380326

Nie... Ikke utover den informasjonene som finnes på AF sine nettsider om 2-3 mnds. venting på distrikt... Håper ikke omorganiseringene i ICBF gjør at den blir lenger, men en kan jo aldri vite! :o\ Krysser fingre for uventet rask saksbehandling jeg!!!

Hilsen optimisten i dag,

Krysser fingrene for dere jeg også xxxx !!!

Kan jeg spørre om hvor gamle dere er, og hvilken aldersramme dere er godkjente for i Norge?

Hei igjen!

Vi er begge 32, og har en skjønn liten colombiagutt på 3 år. Han er fra Medellin, og var 8 mnd ved tildeling. Nå gleder han seg noe voldsom til å bli storebror. I går spurte han: "Mamma, når skal vi hente babyen?....om 10-12 minutter??" Ja, hadde det bare vært så vel, men litt mer tålmodighet må vi nok ha!

I BUFA-godkjenningen vår står det at det nye barnet må være født etter desember-01.

Det blir spennende å følge med dere videre.

Klem fra

Tusen takk! Jeg håper inderlig dere kommer etter, raskt og med sjumilssteg! Vi skal jo reise i hop vi, skal vi ikke det da!? :o) Det var visst avreise ganske kjapt nå, så de får henge i der nede... *blunker*

Krysser alt jeg har!

Avreise raskt?? *setter brusen i halsen her* hehe! Er ikke helt forbederedt ennå jeg, men hopper nok fort i kofferten når den tid kommer ;)

Ja nå kommer vi snart etter, så tar vi et treff nede i varmere strøk om et par måneder ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...