mathilde - Skrevet 22. januar 2003 Skrevet 22. januar 2003 Gratulerer så mye med godkjenningne. Jeg regnet med at det kom en gladmelding fra dere denne uken;-) Håper dere slipper å vente alt for lenge på få distrikt. *kremt* jeg er _litt_ sent ute med den julehilsenen jeg lovte deg, men det dukker nok opp en liten hilsen i mailboksen din etterhvert;-) Klem Hei Anka, takk skal du ha!! Jeg venter på hilsen jeg vettu... *flirer* Du skal se det blir påskehilsen ut av det ) 0 Siter
mathilde - Skrevet 22. januar 2003 Skrevet 22. januar 2003 Endelig kom svaret.Gratulerer så mye, og velkommen etter. )) 0 Siter
mathilde - Skrevet 22. januar 2003 Skrevet 22. januar 2003 Gratulerer så mye!! Dette var flotte nyheter - håper resten av prosessen nå går i ekspress-fart. Krysser fingrene for at vi kommer like bak dere. Mange gratulasjonsklemmer fra Kan jeg spørre om hvor gamle dere er, og hvilken aldersramme dere er godkjente for i Norge? 0 Siter
valmue1365380326 Skrevet 22. januar 2003 Skrevet 22. januar 2003 Tusen takk! Jeg håper inderlig dere kommer etter, raskt og med sjumilssteg! Vi skal jo reise i hop vi, skal vi ikke det da!? ) Det var visst avreise ganske kjapt nå, så de får henge i der nede... *blunker* Krysser alt jeg har! Hei igjen Mathilde! Har dere fått noen hint om hvor lenge det er til distrikt/tildeling? Hilsen fra 0 Siter
mathilde - Skrevet 22. januar 2003 Skrevet 22. januar 2003 Hei igjen Mathilde! Har dere fått noen hint om hvor lenge det er til distrikt/tildeling? Hilsen fra Nie... Ikke utover den informasjonene som finnes på AF sine nettsider om 2-3 mnds. venting på distrikt... Håper ikke omorganiseringene i ICBF gjør at den blir lenger, men en kan jo aldri vite! \ Krysser fingre for uventet rask saksbehandling jeg!!! Hilsen optimisten i dag, 0 Siter
Gjest Tobarnmamsen Skrevet 22. januar 2003 Skrevet 22. januar 2003 kjære mathilde! Gratulerer så mye. Spennende brev å få ikkesant? Lykke til videre. Håper det går fort! 0 Siter
valmue1365380326 Skrevet 22. januar 2003 Skrevet 22. januar 2003 Nie... Ikke utover den informasjonene som finnes på AF sine nettsider om 2-3 mnds. venting på distrikt... Håper ikke omorganiseringene i ICBF gjør at den blir lenger, men en kan jo aldri vite! \ Krysser fingre for uventet rask saksbehandling jeg!!! Hilsen optimisten i dag, Krysser fingrene for dere jeg også xxxx !!! 0 Siter
Mattias1365380379 Skrevet 22. januar 2003 Skrevet 22. januar 2003 Hei! Gratulerer så mye!!! Vår BUFA-godkjenning er datert 19. desember, du skal se det er et lykketegn for oss Masse klemmer fra 0 Siter
ketty Skrevet 22. januar 2003 Skrevet 22. januar 2003 Kan jeg spørre om hvor gamle dere er, og hvilken aldersramme dere er godkjente for i Norge? Hei igjen! Vi er begge 32, og har en skjønn liten colombiagutt på 3 år. Han er fra Medellin, og var 8 mnd ved tildeling. Nå gleder han seg noe voldsom til å bli storebror. I går spurte han: "Mamma, når skal vi hente babyen?....om 10-12 minutter??" Ja, hadde det bare vært så vel, men litt mer tålmodighet må vi nok ha! I BUFA-godkjenningen vår står det at det nye barnet må være født etter desember-01. Det blir spennende å følge med dere videre. Klem fra 0 Siter
Betty Skrevet 22. januar 2003 Skrevet 22. januar 2003 Tusen takk! Jeg håper inderlig dere kommer etter, raskt og med sjumilssteg! Vi skal jo reise i hop vi, skal vi ikke det da!? ) Det var visst avreise ganske kjapt nå, så de får henge i der nede... *blunker* Krysser alt jeg har! Avreise raskt?? *setter brusen i halsen her* hehe! Er ikke helt forbederedt ennå jeg, men hopper nok fort i kofferten når den tid kommer Ja nå kommer vi snart etter, så tar vi et treff nede i varmere strøk om et par måneder ;-) 0 Siter
janita Skrevet 22. januar 2003 Skrevet 22. januar 2003 Grattis!!! Det er vel en deilig følelse... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.