Gå til innhold

Colombiaoversikt

Anbefalte innlegg

Colombiamamma

Hei Colombiamamma!

Vår søknad ble sendt til ICBF i Colombia den 25.november 2002. Vi ligger med andre ord nøyaktig en uke foran dere!

Ellers er det en veldig god ide med denne oversikten, men jeg skulle også ønske meg et system der vi kunne holde oss fortløpende oppdatert over hverandre. Jeg er dessverre ikke noe flink til sånne ting selv.

Hilsen

Nicklisten er fin, men det er bare så dumt at ikke flere registrerer seg.Adressen ligger under ColPappa sitt innlegg.

Men det er jo frivillig, så man kan ikke tvinge noen.

Prøver å holde min presentasjon på nicklisten oppdatert.

Dette er herved en oppfordring til alle som vil om å legge inn sin presentasjon.

Venteklem fra

klem fra

Fortsetter under...

Godt tiltak! Har nettopp oppdaget siden, og funnet en ny verden! Vi sender i disse dager oversatte papirer tilbake til AF, og setter oss og venter.... Håper at papirene blir sendt i begynnelsen av februar. Vet noen om forsinkelser i forbindelse med presidentskifte?

Så hyggelig da! Gjett om jeg kommer til å se etter din godkjenningsmelding utover i mars!!! Håper at ikke presidentskifte med omorganiseringer osv. vil forlenge ventetiden noe særlig!

Hilsen fra

Våre papirer gikk til Colombia i slutten av august (ca 22 om jeg ikke husker helt feil), og vi venter på godkjenning fra ICBF nå.

Det var er lurt forslag å skrive opp hvor dere andre er i prosessen ja. :o)

Gjest Wasserfaldfelder

Hei, Colombiamamma!

Artig at du lager til en slik oversikt. Jeg har lenge lurt på det samme. Vi sendte papirene våre til Icbf 17. juli, ble godkjente 12. september og venter fremdeles på distrikt!

En lang ventetid synest vi, men vi håper det nærmer seg!

Kveldshilsen fra

Annonse

Jeg har f.eks laget en mailadresse som heter på yahoo som heter

[email protected]

Denne bruker jeg ifht colombialistan i Sverige

kanskje du kunne lage en ifht

colombiamamma???

KJEMPEBRA tiltak.

Vi sendte papirene våre til Colombia 06.08.02 og ble godkjent hos ICBF 11.9.02 for ett barn som skal være 2 år yngre enn vårt første barn.

Fra før har vi en gutt på 2,5 år som vi hentet i Bogota 2000

og nå venter vi utålmodig i spenning på tildeling av distrikt så vi SNART kan hente en søster eller bror.

KJEMPEBRA tiltak.

Vi sendte papirene våre til Colombia 06.08.02 og ble godkjent hos ICBF 11.9.02 for ett barn som skal være 2 år yngre enn vårt første barn(BUFA sa 1 år yngre...)

og nå venter vi utålmodig i spenning på tildeling av distrikt så vi SNART kan hente en søster eller bror.

KJEMPEBRA tiltak.

Vi sendte papirene våre til Colombia 06.08.02 og ble godkjent hos ICBF 11.9.02 for ett barn som skal være 2 år yngre enn vårt første barn.

Hei du

Kommer du på treff den 11. februar. Jeg snakket med hun som du sikkert vet skal ha treffet denne gangen, og hun sier at dere har kontakt! Det ville vært hyggelig å trefe deg igjen-- MEN kanskje dere er i Colombia på den tiden.. DET ville jo være mye hyggelige!!

Kos fra en som driver med

Hei du

Kommer du på treff den 11. februar. Jeg snakket med hun som du sikkert vet skal ha treffet denne gangen, og hun sier at dere har kontakt! Det ville vært hyggelig å trefe deg igjen-- MEN kanskje dere er i Colombia på den tiden.. DET ville jo være mye hyggelige!!

Kos fra en som driver med

Skulle jo ønske at det gikk så raskt men det er å være litt vel optimistisk kanskje??? :-)

Joda, jeg kommer på treffet så da snakkes vi da.

Hvis noen er interessert så har jeg laget en oversikt med info som er kommet inn her nå + andre som skal adoptere fra Colombia. -Hvor er de i prosessen,hvor de kommer fra og mailadresser. (de som jeg vet om),

Etterhvert som man får info om godkjenninger og distrikter så er det bare å fylle inn.. Kan være et godt hjelpemiddel for oss som skal til Colombia..

Hvis det er noen som ønsker oversikten så kan de maile meg på

[email protected]

Hilsen en som driver med

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...