Gå til innhold

Tålmodig sjel og andre Kina-ventere

Anbefalte innlegg

Gjest kinamamsen

Sitter dere bare foran telefonen og venter om dagen? Det er så uvant stille. Har dere ikke tid til å skrive her på DOL engang :o)

Jeg håper tildelingene er like rundt hjørnet, og venter mange gladmeldinger her i slutten av denne uken eller i begynnelsen av neste ;o)

Forhåpentligvis er det både Kina-gutter og Kina-jenter som venter på nye foreldre ....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/90384-t%C3%A5lmodig-sjel-og-andre-kina-ventere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg slenger meg med og sender masse ønsketanker om snarlige Kinatildelinger - og velkommen etter inn i "tildelingståka"!

Jeg koser meg masse med bildene av vår lille prinsesse, og lengter etter å få vite reisedato til landet langt der borte. Det kommer stadig nye ting å vente på....

Klem fra

Henger meg på her og krysser fingre for at dere som sendte papirene i slutten av november får tildeling snart.

X X X X X (fingerkryss) :-)

Den henger jeg også meg på!

Jeg har iallefall aldri sett makan til tildeldelingsrenn som det har vært på november-DTC siden de siste dagene, tildelingene for hele resten av november strømmer inn. Så de er nok ikke langt borte her heller!

Krysser fingrene for mange gladmeldinger snart...!

Hilsen

Ja, det er helt riktig.sitter stort sett foran telefonen og venter. Hyggelig at det er andre som tenker på oss, dere vet jo hvordan det er.

Jeg ble overasket da jeg leste at dere som fikk tildeling sist ikke hadde fått reisedato. trodde dere skulle reise i slutten av februar.

Leste akkurat at en svensk adopsjonsforening fikk "barnbesked" 20og 21/1. Nå må det snart være vår tur!!

Hilsen

Må nok regne med å sitte en stund, i snø, regn, sol og vind, - siden jeg sitter og venter på brev fra BUFA :-)

Lykke til alle dere 'kinaventere' som er laaaangt foran meg!

Må innrømme at jeg har ei godjente å kose med, - på snart 3 :-)

Vennlig hilsen

Annonse

Gjest kinamamsen

Den henger jeg også meg på!

Jeg har iallefall aldri sett makan til tildeldelingsrenn som det har vært på november-DTC siden de siste dagene, tildelingene for hele resten av november strømmer inn. Så de er nok ikke langt borte her heller!

Krysser fingrene for mange gladmeldinger snart...!

Hilsen

Vi reiste til Wuhan 21.01.00 via Bejing der vi fikk med oss et besøk på Den himmelske freds plass og Muren før vi reiste videre til Wuhan. Vi fikk barna om morgenen, 24. januar, på Hubei Lijiang Hotel. Overtagelsen var høytidelig og fin. Vi fikk hilse på barna først mens de satt hos pleierne. Så var vi på et møterom og gjorde ferdig papirarbeidet; deretter fikk vi barna i tur og orden ettersom det personlige intervjuet var unnagjort. Papirarbeid og det praktiske fungerte helt uproblematisk. Overtagelsen gikk også greit for oss alle, selv om det var litt tåredryppende for både store og små. Etterpå var det en ny busstur til Notarius Publicus og påfølgende lunsj (som ingen spiste noe av ......). Deretter hadde vi tiden for oss selv resten av dagen. Dagen etter var vi på Provinsmuseet - etter lunsj hadde vi tiden for oss selv og gikk turer i nabolaget der vi bodde. Vi besøkte et større kjøpesenter som hadde bra utvalg i leker, klær og sko. Den tredje dagen var vi I Den gule tranes tårn (The Yellow Crane Tower). Velkjent severdighet i Wuhan; så "alle" må dit. Der var vi med på en kinesisk teseremoni. Den siste dagen var vi på tur ved The Eastern Lake. Der var det kjempefint. Vi hadde imidlertid et par kuldegrader og snø da vi var der, så det var litt småkaldt. Hver dag hadde vi tid til egen disposisjon etter lunsj, men det var ikke så veldig mye å se i Wuhan. Det er en litt trist industriby; men hva gjør det - de har verdens skjønneste barn der ;o) Det var det jeg husket i farten. Spør igjen hvis det er noe du lurer på.

I morgen skal vi feire litt her hjemme hos oss. Overtagelsesdagen er nesten som en bursdag nr. 2 det. Ufattelig at det allerede er 3 år siden vi var der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...