Gå til innhold

Nattevæting - jente 21!

Anbefalte innlegg

Gjest flaut ja

Noen ganger så hender det at jeg våkner fordi jeg har tisset litt på meg når jeg sover. Skjer ofte at jeg drømmer at jeg er på do e.l. og våkner av at jeg tisser litt. Syns dette er temmelig flaut, og er redd for at det skal skje hvis jeg sover sammen med noen en natt. Hva kan dette komme av? Jeg tror ikke jeg har problemer med lukkemuskelen, jeg klarer godt å knipe strålen når jeg sitter på do f.eks. Også tisser jeg alltid før jeg legger meg. Jeg drikker forresten ganske mye vann (1-2 l) i løpet av dagen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/90421-nattev%C3%A6ting-jente-21/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 1 år senere...
Gjest 25 år som tisser seg ut.

hei jeg synes også at det er flaut å tisse på seg om natta, jeg er 25 år, jeg har noen uhell på dagen å. det er flaut det! bruker du bleier før ditt problem? sel bruker jeg ike bleier, men ønsker å prøve bleier, det må være mye enklere med bleier.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...