Gå til innhold

Hei mamama og dere andre.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg husker deg veldig godt. Hvordan går det med deg??

Jeg skriver ikke så mye her inne lenger, men jeg er stadig inne for å se om det er noe å lese, eller svare på.

Jeg kommer meg videre, det tar tid, men jeg merker at det er lettere å leve nå enn for ett år siden.

Martins død preger hele meg, men jeg har fått tilbake noe av følelsene mine. Jeg kan kjenne glede igjen, og jeg klarer å engasjere meg i andre ting.

Alle disse følelsene var jo fullstendig lammet, og jeg kunne ikke tro at jeg kom til å få de igjen. Men de er her, de er ikke som før, men det kan de heller aldri bli!!!

Dagene mine er mer forskjellige nå, og jeg tenker ikke på Martin hele tiden (det gjorde jeg for ett år siden). MEN jeg tenker på han mange ganger hver eneste dag, og jeg gråter mye. Savnet er enorm!!

Vi hadde han i 6 år, en flott, fin, frisk gutt, med så mye liv og glede.....

Det er utrolig hvordan vi mennesker er skapt. Jeg synes livet fortsatt er verd å leve, selv om jeg har mistet det viktigste i livet mitt, en av guttene mine, Martin!!! Det er utrolig!!!

MEN det blir et annet liv, og jeg har jo også blitt en annen person. Så jeg jobber fortsatt med å finne ut hvordan jeg skal klare mitt "nye" liv.

Håper at du skriver, slik at jeg kan høre litt om hvordan det er hjemme hos dere.

Klem fra meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...