Gå til innhold

Mobiltelefon - Først som tenåring?

Anbefalte innlegg

Gjest Tante Agathe

Hva er 'praksis' rundt omkring i vårt langstrakte land?

Jeg opplever at mange barn har mobiltelefon når de er rundt 10, - og jeg lurer litt på om det kun er for lekens skyld? Uten at jeg dermed synes at det er rett, har jeg tantebarn som har hatt mobiltelefon siden 8-9års alder.

Er det ikke like greit å vente med mobiltelefon og bruk av denne til tenårene er nådd?

Finnes det ingen grenser lenger, og hvorfor ikke vente?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/90722-mobiltelefon-f%C3%B8rst-som-ten%C3%A5ring/
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Min 11-åring fikk mobil fordi det er greit å ha kontakt når han er ute og farter. Som følge til mobilen kom beskjeden 'ikke ring hvis det ikke er nødvendig'. Det gjør han heller ikke, en sjekk forleden viste ringetid på 10 minutter eller noe sånt... hehe... mobil + abonnement har vært i drift omtrent 4 måneder. Nesten irriterende lydig :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...