Gå til innhold

melkeproduksjon

Gjest kanskje litt vel engstelig...

Anbefalte innlegg

Gjest kanskje litt vel engstelig...

Hei

Håper ikke dette blir for dumt da..... Jeg har fullammet mine tvillinger frem til nå (4mnd) venner og familie maser fælt om at jeg må ta meg en tur ut for lenger periode. Har til nå ikke vært borte fra dem i mer en fire timer. Jeg er redd for at melkeproduksjonen min skal dale om jeg lar andre passe dem og gi dem flaske. Jeg er kanskje litt vel hysterisk? har hele tiden vært redd for å ha for lite men begge legger på seg og sover hele natten igjenom og er fornøyd. Men altså, vil melkeproduksjonen min dale av at _jeg_ hopper over ett måltid eller to?

Takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/90755-melkeproduksjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også fullammet to stykker til de var fem måneder og jeg tror det viktigste rådet jeg fikk var at aldrig tvile på at du har nok. DU HAR NOK. Hvis barnen alltid får spise så ofte de vil så får du en produksjon som tåler at man hopper over et og annet sjeldent måltid.

Utover det syns jeg at du ikke skal bry deg om at andre syns at du må ut for deg selv hvis du føler deg usikker. Selv har jeg fortsatt ikke vært borte fra mine mer enn halvannen time og føler ikke noe stort behov av det. Jeg tenker den tid kommer siden. Men selvfølgelig er behovene forskjellige og om du syns det er viktig og få egen tid, så er det det. Men det må jo du bestemme selv.

Men tilbake til melkebanken. Om det er litt mindre noen dager av en eller annen grunn, fordi du har vært borte eller noe annet, så kompenserer barnen med å spise oftere istedenfor. Så de får alltid nok hvis de får spise når de vil.

Det er ganske tøfft å amme to... vi er ganske tøffe.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/90755-melkeproduksjon/#findComment-502400
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...