kina-nina Skrevet 25. januar 2003 Skrevet 25. januar 2003 Nå har roen atter senket seg og gjestene har gått hjem... "Snuppa" fylte 1 år i dag, og har blitt feiret fra tidlig morgen til sen kveld. Storebror kom hjem fra barnehagen tidligere i uka og var svært stolt fordi han hadde laget krone til lillesøster. Det er så deilig å se hvor glade de er i hverandre! I tillegg tok hun sin første målrettede spasertur tvers over kjøkkengulvet nå i kveld. Snakk om spill for galleriet! Hun frydet seg over all oppmerksomheten, og klappet i hendene for sin egen innsats. Er det rart jeg er stolt? 0 Siter
tobarnsmamma1365380422 Skrevet 25. januar 2003 Skrevet 25. januar 2003 Nei,jeg forstår deg godt, jeg! Gratulere med dagen, kina-nina! Da vi var i Kina, ble vi fortalt om hvordan de feirer 1-årsdagene til ungene sine: De legger gaver (leker, m.m) utover et bord. Den tingen ungen griper etter først, gir vissnok en pekepinn om hva barnet kommer til å bli eller gjøre. (F.eks leken er et lekepiano: Ungen blir pianist) Morsomt, ikke sant? Dette skal vi gjøre når vesla fyller 2 år. Det blir jo hennes første år her hjemme, tenkte jeg. 0 Siter
rao Skrevet 25. januar 2003 Skrevet 25. januar 2003 Gratulerer med dagen til snuppa da ))). Ett år er en deilig alder )))). klem fra 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 25. januar 2003 Skrevet 25. januar 2003 Gratulerer så mye med din datters 1 års dag. Så herlig at storebror og lillesøster er så glade i hverandre, håper og tror det blir slik her i huset også. Storesøster kysser bildet av lillesøster god natt hver kveld, hun gleder seg kjempemye nå. 0 Siter
BMS! Skrevet 26. januar 2003 Skrevet 26. januar 2003 Gratulererer med vel overstått feiring, av velse jenta. Vennlig hilsen 0 Siter
bringrid Skrevet 28. januar 2003 Skrevet 28. januar 2003 Gratulerer med Snuppa's 1 årsdag! Hils Storebror også som er så flink. Selv er jeg dagmamma for to av mine barnebarn i dag. Nå sover de ute i hver sin vogn. Måtte trille dem først begge to, men alt går som kineserne sier. De er 1 og 2 år. Deilige, men nå hørte jeg stammebrølet kalle på meg. Hilsen farmor 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.