Sør Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Jeg trenger ikke se ordet rasist for å forstå hvor landet ligger. Det kalles på folkemunne "å gå som katten rundt den varme grøten": Så er det KUN mullah Krekar som er menneske med ytringsfrihet og uskyldig til det motsatte er bevist. Alle andre har omvendt bevisbyrde, f eks jeg. Selv om jeg ikke er filmet med kommandoen over en tropp bevæpnede røvere og fanatikere. Neida - men du er "observert" som forfatter av de innleggene som er undertegnet "Ulv I Faarikaal", hvor du lager en karriere av å nøre opp om fremmedhat og å komme med "eksempler" på hvor ille muslimer er. Syk skremselspropaganda, som er akkurat like ille om den var om "jøder" og du spredde den for 70 år siden. Prinsippet er akkurat det samme. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/90802-jeg-sitter-her-og-er-rasende/page/7/#findComment-506052 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Neida - men du er "observert" som forfatter av de innleggene som er undertegnet "Ulv I Faarikaal", hvor du lager en karriere av å nøre opp om fremmedhat og å komme med "eksempler" på hvor ille muslimer er. Syk skremselspropaganda, som er akkurat like ille om den var om "jøder" og du spredde den for 70 år siden. Prinsippet er akkurat det samme. Med vennlig hilsen He-he, der kom det vanlige. Den går rett til webmaster, selv om jeg tror det preller av. Nei forresten, jeg gidder ikke. En brødskive er mer interessant nå. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/90802-jeg-sitter-her-og-er-rasende/page/7/#findComment-506063 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 He-he, der kom det vanlige. Den går rett til webmaster, selv om jeg tror det preller av. Nei forresten, jeg gidder ikke. En brødskive er mer interessant nå. Det er selvsagt akkurat det samme om folkegruppen man trakasserer tror på islam eller judaisme. Det er ingen prinsipell forskjell mellom å nøre opp om jødehat eller muslimhat. Det er like ille uansett. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/90802-jeg-sitter-her-og-er-rasende/page/7/#findComment-506091 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Det er selvsagt akkurat det samme om folkegruppen man trakasserer tror på islam eller judaisme. Det er ingen prinsipell forskjell mellom å nøre opp om jødehat eller muslimhat. Det er like ille uansett. Muslimhat ? Ånei du. Hat er noe helt annet. Kritikk er ikke hat. Religion er ikke kultur, osv. Samfunnet er fullt av kritikk. Man kan kritisere en utlending like vel som en nordmann for alt de gjør som er galt. Jeg har like lite til overs for en uføretrygdet norsk snekker som jobber full tid svart, som en pakistaner som kjøper legeærklæringer og svindler til seg trygd, for så reise til Pakistan for å leve herrens glade dager. De er begge kjeltringer. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/90802-jeg-sitter-her-og-er-rasende/page/7/#findComment-506120 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Muslimhat ? Ånei du. Hat er noe helt annet. Kritikk er ikke hat. Religion er ikke kultur, osv. Samfunnet er fullt av kritikk. Man kan kritisere en utlending like vel som en nordmann for alt de gjør som er galt. Jeg har like lite til overs for en uføretrygdet norsk snekker som jobber full tid svart, som en pakistaner som kjøper legeærklæringer og svindler til seg trygd, for så reise til Pakistan for å leve herrens glade dager. De er begge kjeltringer. Likevel er det tilnærmet kun muslimer du kritiserer og trakasserer, på tross av at de utgjør mindre enn 1,3% av befolkningen (en liten brøkdel av alle innvandrere). Du skriver nemlig "sjeldent" om "uføretrygdede norske snekkere".... === Og jo, når kritikken kun rammer en folkegruppe (enten det er f. eks. jøder eller muslimer) så tyder det på hat, og ikke på "gjennomtenkt kritikk basert på fakta". Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/90802-jeg-sitter-her-og-er-rasende/page/7/#findComment-506123 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Likevel er det tilnærmet kun muslimer du kritiserer og trakasserer, på tross av at de utgjør mindre enn 1,3% av befolkningen (en liten brøkdel av alle innvandrere). Du skriver nemlig "sjeldent" om "uføretrygdede norske snekkere".... === Og jo, når kritikken kun rammer en folkegruppe (enten det er f. eks. jøder eller muslimer) så tyder det på hat, og ikke på "gjennomtenkt kritikk basert på fakta". Med vennlig hilsen >>Likevel er det tilnærmet kun muslimer du kritiserer og trakasserer, på tross av at de utgjør mindre enn 1,3% av befolkningen (en liten brøkdel av alle innvandrere). De 10 styggeste historiene jeg har opplevd har ikke vært begått av muslimer, det jeg vet. Kritikk har jeg kommet med om norske smuglere, trygdemisbrukere, lastebileiere, bønder, taxisjåfører osv. Du leser ikke de innleggene, kun de som handler om det du vet. >>Og jo, når kritikken kun rammer en folkegruppe (enten det er f. eks. jøder eller muslimer) så tyder det på hat, og ikke på "gjennomtenkt kritikk basert på fakta". Interesserer meg ikke for jøder, og har ikke skrevet noe om dem. Hater ingen grupper eller enkeltmennesker jeg kan komme på, så jeg kjenner meg ikke igjen. Hvis man ikke skal si eller skrive noe som rammer noen, blir det lite stoff i avisene gitt. Mullah krekar blir kun til "en mann med skjegg", ånei, det kan ramme de med skjegg, det kan ramme menn osv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/90802-jeg-sitter-her-og-er-rasende/page/7/#findComment-506173 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 >>Likevel er det tilnærmet kun muslimer du kritiserer og trakasserer, på tross av at de utgjør mindre enn 1,3% av befolkningen (en liten brøkdel av alle innvandrere). De 10 styggeste historiene jeg har opplevd har ikke vært begått av muslimer, det jeg vet. Kritikk har jeg kommet med om norske smuglere, trygdemisbrukere, lastebileiere, bønder, taxisjåfører osv. Du leser ikke de innleggene, kun de som handler om det du vet. >>Og jo, når kritikken kun rammer en folkegruppe (enten det er f. eks. jøder eller muslimer) så tyder det på hat, og ikke på "gjennomtenkt kritikk basert på fakta". Interesserer meg ikke for jøder, og har ikke skrevet noe om dem. Hater ingen grupper eller enkeltmennesker jeg kan komme på, så jeg kjenner meg ikke igjen. Hvis man ikke skal si eller skrive noe som rammer noen, blir det lite stoff i avisene gitt. Mullah krekar blir kun til "en mann med skjegg", ånei, det kan ramme de med skjegg, det kan ramme menn osv. Du skriver: "De 10 styggeste historiene jeg har opplevd har ikke vært begått av muslimer, det jeg vet. Kritikk har jeg kommet med om norske smuglere, trygdemisbrukere, lastebileiere, bønder, taxisjåfører osv." Har du noensinne påpekt at "bonden var kristen", eller "smugleren var ateist"? Ikke det? Selv om det er akkurat like lite relevant som at "xxx var muslim"... For hvis det er noe som helst negativt, og det er en muslim innen 2000 km fra åstedet, så nevner du det. === Nei, du nevner ikke "jøder", men det kunne like godt vært jøder du trakasserer som muslimer. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/90802-jeg-sitter-her-og-er-rasende/page/7/#findComment-506179 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Du skriver: "De 10 styggeste historiene jeg har opplevd har ikke vært begått av muslimer, det jeg vet. Kritikk har jeg kommet med om norske smuglere, trygdemisbrukere, lastebileiere, bønder, taxisjåfører osv." Har du noensinne påpekt at "bonden var kristen", eller "smugleren var ateist"? Ikke det? Selv om det er akkurat like lite relevant som at "xxx var muslim"... For hvis det er noe som helst negativt, og det er en muslim innen 2000 km fra åstedet, så nevner du det. === Nei, du nevner ikke "jøder", men det kunne like godt vært jøder du trakasserer som muslimer. Med vennlig hilsen Du overdriver og vrir på alt som vanlig, det ser ikke ut som det spiller noen rolle hva _jeg_ skriver, du er som et automatisk orakel. Uforståelig. Maskinaktig. Fjern. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/90802-jeg-sitter-her-og-er-rasende/page/7/#findComment-506192 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nick Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Du overdriver og vrir på alt som vanlig, det ser ikke ut som det spiller noen rolle hva _jeg_ skriver, du er som et automatisk orakel. Uforståelig. Maskinaktig. Fjern. Jøder, Hitler, rasist, skostørrelse, det er større sjanse for å vinne i LOTTO!, nordmenn er verre, det har ikke jeg sagt, du er avslørt, det var de kristne som begynte, jeg har nemlig vært i Afrika, jeg har sett et lik, det er de hvite sin skyld, alle innvandrere er snille, med vennlig hilsen, jøder, Hitler, rasist, skostørrelse, det er større sjanse for å vinne i LOTTO!, nordmenn er verre, det har ikke jeg sagt, du er avslørt, det var de kristne som begynte, jeg har nemlig vært i Afrika, jeg har sett et lik, det er de hvite sin skyld, alle innvandrere er snille, med vennlig hilsen, jøder, Hitler, rasist, skostørrelse, det er større sjanse for å vinne i LOTTO!, nordmenn er verre, det har ikke jeg sagt, du er avslørt, det var de kristne som begynte, jeg har nemlig vært i Afrika, jeg har sett et lik, det er de hvite sin skyld, alle innvandrere er snille, med vennlig hilsen, jøder, Hitler, rasist, skostørrelse, det er større sjanse for å vinne i LOTTO!, nordmenn er verre, det har ikke jeg sagt, du er avslørt, det var de kristne som begynte, jeg har nemlig vært i Afrika, jeg har sett et lik, det er de hvite sin skyld, alle innvandrere er snille, med vennlig hilsen, jøder, Hitler, rasist, skostørrelse, det er større sjanse for å vinne i LOTTO!, nordmenn er verre, det har ikke jeg sagt, du er avslørt, det var de kristne som begynte, jeg har nemlig vært i Afrika, jeg har sett et lik, det er de hvite sin skyld, alle innvandrere er snille, med vennlig hilsen, jøder, Hitler, rasist, skostørrelse, det er større sjanse for å vinne i LOTTO!, nordmenn er verre, det har ikke jeg sagt, du er avslørt, det var de kristne som begynte, jeg har nemlig vært i Afrika, jeg har sett et lik, det er de hvite sin skyld, alle innvandrere er snille, med vennlig hilsen, jøder, Hitler, rasist, skostørrelse, det er større sjanse for å vinne i LOTTO!, nordmenn er verre, det har ikke jeg sagt, du er avslørt, det var de kristne som begynte, jeg har nemlig vært i Afrika, jeg har sett et lik, det er de hvite sin skyld, alle innvandrere er snille, med vennlig hilsen, jøder, Hitler, rasist, skostørrelse, det er større sjanse for å vinne i LOTTO!, nordmenn er verre, det har ikke jeg sagt, du er avslørt, det var de kristne som begynte, jeg har nemlig vært i Afrika, jeg har sett et lik, det er de hvite sin skyld, alle innvandrere er snille, med vennlig hilsen, jøder, Hitler, rasist, skostørrelse, det er større sjanse for å vinne i LOTTO!, nordmenn er verre, det har ikke jeg sagt, du er avslørt, det var de kristne som begynte, jeg har nemlig vært i Afrika, jeg har sett et lik, det er de hvite sin skyld, alle innvandrere er snille, med vennlig hilsen, jøder, Hitler, rasist, skostørrelse, det er større sjanse for å vinne i LOTTO!, nordmenn er verre, det har ikke jeg sagt, du er avslørt, det var de kristne som begynte, jeg har nemlig vært i Afrika, jeg har sett et lik, det er de hvite sin skyld, alle innvandrere er snille, med vennlig hilsen, jøder, Hitler, rasist, skostørrelse, det er større sjanse for å vinne i LOTTO!, nordmenn er verre, det har ikke jeg sagt, du er avslørt, det var de kristne som begynte, jeg har nemlig vært i Afrika, jeg har sett et lik, det er de hvite sin skyld, alle innvandrere er snille, med vennlig hilsen. Og sånn går no dagan. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/90802-jeg-sitter-her-og-er-rasende/page/7/#findComment-506200 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Du overdriver og vrir på alt som vanlig, det ser ikke ut som det spiller noen rolle hva _jeg_ skriver, du er som et automatisk orakel. Uforståelig. Maskinaktig. Fjern. Jeg "vrir" overhodet ikke på noe; det er en bortforklaring. Du gjør et poeng av om personer er muslimer, at folk ikke er "etnisk norske", og lignende. Skulle du nevne en "slem snekker" skriver du aldri "han var kristen og etnisk norsk". I 1930 årene var det en liten etnisk gruppe som ble hengt ut og fikk skylden. Nå er det muslimene (utgjør 1,3%) istedet for jødene - men prinsippet er det samme. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/90802-jeg-sitter-her-og-er-rasende/page/7/#findComment-506205 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Jøder, Hitler, rasist, skostørrelse, det er større sjanse for å vinne i LOTTO!, nordmenn er verre, det har ikke jeg sagt, du er avslørt, det var de kristne som begynte, jeg har nemlig vært i Afrika, jeg har sett et lik, det er de hvite sin skyld, alle innvandrere er snille, med vennlig hilsen, jøder, Hitler, rasist, skostørrelse, det er større sjanse for å vinne i LOTTO!, nordmenn er verre, det har ikke jeg sagt, du er avslørt, det var de kristne som begynte, jeg har nemlig vært i Afrika, jeg har sett et lik, det er de hvite sin skyld, alle innvandrere er snille, med vennlig hilsen, jøder, Hitler, rasist, skostørrelse, det er større sjanse for å vinne i LOTTO!, nordmenn er verre, det har ikke jeg sagt, du er avslørt, det var de kristne som begynte, jeg har nemlig vært i Afrika, jeg har sett et lik, det er de hvite sin skyld, alle innvandrere er snille, med vennlig hilsen, jøder, Hitler, rasist, skostørrelse, det er større sjanse for å vinne i LOTTO!, nordmenn er verre, det har ikke jeg sagt, du er avslørt, det var de kristne som begynte, jeg har nemlig vært i Afrika, jeg har sett et lik, det er de hvite sin skyld, alle innvandrere er snille, med vennlig hilsen, jøder, Hitler, rasist, skostørrelse, det er større sjanse for å vinne i LOTTO!, nordmenn er verre, det har ikke jeg sagt, du er avslørt, det var de kristne som begynte, jeg har nemlig vært i Afrika, jeg har sett et lik, det er de hvite sin skyld, alle innvandrere er snille, med vennlig hilsen, jøder, Hitler, rasist, skostørrelse, det er større sjanse for å vinne i LOTTO!, nordmenn er verre, det har ikke jeg sagt, du er avslørt, det var de kristne som begynte, jeg har nemlig vært i Afrika, jeg har sett et lik, det er de hvite sin skyld, alle innvandrere er snille, med vennlig hilsen, jøder, Hitler, rasist, skostørrelse, det er større sjanse for å vinne i LOTTO!, nordmenn er verre, det har ikke jeg sagt, du er avslørt, det var de kristne som begynte, jeg har nemlig vært i Afrika, jeg har sett et lik, det er de hvite sin skyld, alle innvandrere er snille, med vennlig hilsen, jøder, Hitler, rasist, skostørrelse, det er større sjanse for å vinne i LOTTO!, nordmenn er verre, det har ikke jeg sagt, du er avslørt, det var de kristne som begynte, jeg har nemlig vært i Afrika, jeg har sett et lik, det er de hvite sin skyld, alle innvandrere er snille, med vennlig hilsen, jøder, Hitler, rasist, skostørrelse, det er større sjanse for å vinne i LOTTO!, nordmenn er verre, det har ikke jeg sagt, du er avslørt, det var de kristne som begynte, jeg har nemlig vært i Afrika, jeg har sett et lik, det er de hvite sin skyld, alle innvandrere er snille, med vennlig hilsen, jøder, Hitler, rasist, skostørrelse, det er større sjanse for å vinne i LOTTO!, nordmenn er verre, det har ikke jeg sagt, du er avslørt, det var de kristne som begynte, jeg har nemlig vært i Afrika, jeg har sett et lik, det er de hvite sin skyld, alle innvandrere er snille, med vennlig hilsen, jøder, Hitler, rasist, skostørrelse, det er større sjanse for å vinne i LOTTO!, nordmenn er verre, det har ikke jeg sagt, du er avslørt, det var de kristne som begynte, jeg har nemlig vært i Afrika, jeg har sett et lik, det er de hvite sin skyld, alle innvandrere er snille, med vennlig hilsen. Og sånn går no dagan. Du har en tendæns tel å gjænta de sjøl, kan det vær ækko mellan fjellan ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/90802-jeg-sitter-her-og-er-rasende/page/7/#findComment-506247 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Jøder, Hitler, rasist, skostørrelse, det er større sjanse for å vinne i LOTTO!, nordmenn er verre, det har ikke jeg sagt, du er avslørt, det var de kristne som begynte, jeg har nemlig vært i Afrika, jeg har sett et lik, det er de hvite sin skyld, alle innvandrere er snille, med vennlig hilsen, jøder, Hitler, rasist, skostørrelse, det er større sjanse for å vinne i LOTTO!, nordmenn er verre, det har ikke jeg sagt, du er avslørt, det var de kristne som begynte, jeg har nemlig vært i Afrika, jeg har sett et lik, det er de hvite sin skyld, alle innvandrere er snille, med vennlig hilsen, jøder, Hitler, rasist, skostørrelse, det er større sjanse for å vinne i LOTTO!, nordmenn er verre, det har ikke jeg sagt, du er avslørt, det var de kristne som begynte, jeg har nemlig vært i Afrika, jeg har sett et lik, det er de hvite sin skyld, alle innvandrere er snille, med vennlig hilsen, jøder, Hitler, rasist, skostørrelse, det er større sjanse for å vinne i LOTTO!, nordmenn er verre, det har ikke jeg sagt, du er avslørt, det var de kristne som begynte, jeg har nemlig vært i Afrika, jeg har sett et lik, det er de hvite sin skyld, alle innvandrere er snille, med vennlig hilsen, jøder, Hitler, rasist, skostørrelse, det er større sjanse for å vinne i LOTTO!, nordmenn er verre, det har ikke jeg sagt, du er avslørt, det var de kristne som begynte, jeg har nemlig vært i Afrika, jeg har sett et lik, det er de hvite sin skyld, alle innvandrere er snille, med vennlig hilsen, jøder, Hitler, rasist, skostørrelse, det er større sjanse for å vinne i LOTTO!, nordmenn er verre, det har ikke jeg sagt, du er avslørt, det var de kristne som begynte, jeg har nemlig vært i Afrika, jeg har sett et lik, det er de hvite sin skyld, alle innvandrere er snille, med vennlig hilsen, jøder, Hitler, rasist, skostørrelse, det er større sjanse for å vinne i LOTTO!, nordmenn er verre, det har ikke jeg sagt, du er avslørt, det var de kristne som begynte, jeg har nemlig vært i Afrika, jeg har sett et lik, det er de hvite sin skyld, alle innvandrere er snille, med vennlig hilsen, jøder, Hitler, rasist, skostørrelse, det er større sjanse for å vinne i LOTTO!, nordmenn er verre, det har ikke jeg sagt, du er avslørt, det var de kristne som begynte, jeg har nemlig vært i Afrika, jeg har sett et lik, det er de hvite sin skyld, alle innvandrere er snille, med vennlig hilsen, jøder, Hitler, rasist, skostørrelse, det er større sjanse for å vinne i LOTTO!, nordmenn er verre, det har ikke jeg sagt, du er avslørt, det var de kristne som begynte, jeg har nemlig vært i Afrika, jeg har sett et lik, det er de hvite sin skyld, alle innvandrere er snille, med vennlig hilsen, jøder, Hitler, rasist, skostørrelse, det er større sjanse for å vinne i LOTTO!, nordmenn er verre, det har ikke jeg sagt, du er avslørt, det var de kristne som begynte, jeg har nemlig vært i Afrika, jeg har sett et lik, det er de hvite sin skyld, alle innvandrere er snille, med vennlig hilsen, jøder, Hitler, rasist, skostørrelse, det er større sjanse for å vinne i LOTTO!, nordmenn er verre, det har ikke jeg sagt, du er avslørt, det var de kristne som begynte, jeg har nemlig vært i Afrika, jeg har sett et lik, det er de hvite sin skyld, alle innvandrere er snille, med vennlig hilsen. Og sånn går no dagan. Du har en tendæns tel å gjænta de sjøl, kan det vær ækko mellan fjellan ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/90802-jeg-sitter-her-og-er-rasende/page/7/#findComment-506248 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Jeg "vrir" overhodet ikke på noe; det er en bortforklaring. Du gjør et poeng av om personer er muslimer, at folk ikke er "etnisk norske", og lignende. Skulle du nevne en "slem snekker" skriver du aldri "han var kristen og etnisk norsk". I 1930 årene var det en liten etnisk gruppe som ble hengt ut og fikk skylden. Nå er det muslimene (utgjør 1,3%) istedet for jødene - men prinsippet er det samme. Med vennlig hilsen En skal lese mye rart før øra detter av. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/90802-jeg-sitter-her-og-er-rasende/page/7/#findComment-506253 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 En skal lese mye rart før øra detter av. Sikkert. Håper du i fremtiden holder deg fra å trakassere jøder, muslimer eller andre folkegrupper. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/90802-jeg-sitter-her-og-er-rasende/page/7/#findComment-506255 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Sikkert. Håper du i fremtiden holder deg fra å trakassere jøder, muslimer eller andre folkegrupper. Med vennlig hilsen Jeg holder fram som før. Jeg får ikke stoppa deg og ikke du meg. Slik er ytringsfriheten. Eller var det så at bare mullah Krekar har slik rett og ikke jeg ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/90802-jeg-sitter-her-og-er-rasende/page/7/#findComment-506258 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Jeg holder fram som før. Jeg får ikke stoppa deg og ikke du meg. Slik er ytringsfriheten. Eller var det så at bare mullah Krekar har slik rett og ikke jeg ? Jeg kan ikke se at jeg har tvunget deg til stillhet, men kun avslørt deg og oppfordret deg til å slutte med trakassering av f. eks. jøder, muslimer, osv. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/90802-jeg-sitter-her-og-er-rasende/page/7/#findComment-506264 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grip Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Jeg kan ikke se at jeg har tvunget deg til stillhet, men kun avslørt deg og oppfordret deg til å slutte med trakassering av f. eks. jøder, muslimer, osv. Med vennlig hilsen Som vanlig, blir det for krevende å sette seg inn i hele trådens innhold. Likevel vil jeg hevde at du mangler dekning for å påføre UIF noe rasismestempel. Snarere vil jeg hevde at du benytter dette stemplet, samt henvisninger til jødeforfølgelsene, for å sverte personer som er uenig med deg i innvandringspolitikken, og som påviser svakheter ved denne. Dette er selvsagt ikke rasisme. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/90802-jeg-sitter-her-og-er-rasende/page/7/#findComment-506274 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Som vanlig, blir det for krevende å sette seg inn i hele trådens innhold. Likevel vil jeg hevde at du mangler dekning for å påføre UIF noe rasismestempel. Snarere vil jeg hevde at du benytter dette stemplet, samt henvisninger til jødeforfølgelsene, for å sverte personer som er uenig med deg i innvandringspolitikken, og som påviser svakheter ved denne. Dette er selvsagt ikke rasisme. Tror det er bedre at du leser tråden FØR du skriver.... :-) Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/90802-jeg-sitter-her-og-er-rasende/page/7/#findComment-506279 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grip Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Tror det er bedre at du leser tråden FØR du skriver.... :-) Med vennlig hilsen Jeg tror neppe det er nødvendig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/90802-jeg-sitter-her-og-er-rasende/page/7/#findComment-506288 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taj Mahal Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Stemmer ikke ! Det var en felle. Søk på Google, på muhammed og koner : http://www.google.com/search?q=muhammed+koner&submit.x=9&submit.y=10&hl=no&lr=lang_no I mine bøker står det også at han hadde 9 og opptil 11 koner på en gang. Ikke alle bøkene er islamfientlige en gang. På islamskvennlige sider står det at han hadde 1 kone. Egentlig er det meg helt likegyldig, han kunne hatt 100 koner eller 1000. Men akkurat den historien med mange koner passer ikke så godt inn i det bildet muslimer vil vise oss av sine religiøse helter, derfor forvrenges historien når det passer. Når konene hans bare fikk snakke med andre mennesker gjennom et teppe, begynner det å bli litt ukledelig liksom, og kvinneundertrykkeren titter grelt fram fra den hellige historien. Det med kvinneundertrykking gjelder mange religioner, men islam er det vi HER på berget skal få slite med. Dystre GuFs fra den mørke middelalder. ALLE muslimer er ikke slik, men mange nok til at det blir SVÆRT dårlig reklame for generelt alle muslimer. Er du så dum eller bare spiller du dum? begynner og lure for alvor nå! Det finnes ikke flere varianter av fakta og sannheten kjære deg. Skulle dette være pålitlige kilder? Ja, det er mange som prøver og lage mye tull og surr, men det går ikke med Islam Vi har Hadis og Quran. Andre kilder som deg for eksempel eller andre som måtte ønske og prøve og tillegge Islam noe som ikke er i Islam, er ikke kilder anses som Islamske kilder *rister på hue* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/90802-jeg-sitter-her-og-er-rasende/page/7/#findComment-506663 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.