Gå til innhold

Vi fikk, vi fikk!!

Anbefalte innlegg

tålmodig sjel

På fredag kom telefonen jeg nesten hadde gitt opp og få: En flott liten jente på 10 mnd. fra Shanghai skal bli vår!!

Utrolig deilig følelse, nå går det an å oppføre seg normalt igjen når telefonen ringer.

Jeg var en uke i Lofoten med jobben nå sist uke og satt værfast på Svolvær flyplass da mannen min ringer på mobiltlf. fredag ettermiddag.

"Jeg har vært ute og kjøpt champagne", sier han. "Hvofor i all verden har du gjort det, spør jeg", dum som jeg er. "Jeg har bare vært bort fra deg en uke, min hjemkomst er ikke så mye å feire".

Jeg klarte overhodet ikke å gjette hva som hadde skjedd, men da jeg endelig skjønte hva han snakket om, jublet jeg så alle på flyplassen stirret.

For en fantastisk nyhet, vi er så glade, så glade!!!

Jeg vil også gratulere alle dere andre så masse som endelig har fått tildeling av sine små nå!

-Og til AAA vil jeg si: Du fikk rett ang. tildelinger denne uken og takk for at du har informert oss så bra underveis. Det har betydd mye.

Klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/90848-vi-fikk-vi-fikk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...