Gå til innhold

Gratis bleier til store barn

Anbefalte innlegg

Gjest jeg visste det ikke

Jeg visste ikke at man kunne få gratis bleier til barn som er sengevætere, Helsestasjonen sa ikke noe om det da jeg var der med min sønn før skolestart, men da vi var hos lege fikk vi resept på bleier og har fått gratis bleier for noen måneder fremover. Han var nettopp fylt 6 år da vi var hos legen, jeg vet ikke hva som er aldersgrensen.

Det er jo verdt å ta med seg iallefall, så jeg tenkte jeg skulle tipse om det hvis det er flere som ikke vet at de kan få dette.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/90919-gratis-bleier-til-store-barn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi får også bleier på blå resept, tror barna må være over 5 år gamle før man kan få det.

Hva slags bleier har dere valgt å benytte på sønnen deres da? Har dere forsøkt forskjellige eller fant dere en bleie dere var fornøyde med ved første forsøk?

• 2 uker senere...
Gjest jeg visste det ikke

Vi får også bleier på blå resept, tror barna må være over 5 år gamle før man kan få det.

Hva slags bleier har dere valgt å benytte på sønnen deres da? Har dere forsøkt forskjellige eller fant dere en bleie dere var fornøyde med ved første forsøk?

Vi bruker Libero, største type (ikke Up&Go). De holder foreløpig, håper han er kvitt problemet før de er for små..

• 2 måneder senere...

Det er bra at det det er blitt gratis bleier til store barn med sengevæting.Les nettopp på en annen side i dette forum at de måtte være 8 år for å få det ,men det innlegget var skrevet i begynnelsen av 2002.

Ellers har tena veldig gode bleier for store barn ,som også er veldig gode å ha på seg.

Det finnes også ett sengetøy å få kjøpt som tåler mye vask.Det er å få hos bandaskjistene og muligens på apotek.Det er dynetrekk og putevar jeg snakker om nå.Vet ikke om det er å få på blåresept.

• 2 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...