Gå til innhold

Halloooooo/søk. adhd-Mammaer

Anbefalte innlegg

adhd1365380438
Skrevet

Trenger støtte av noen. overkjørt av Barnevernet.Og eks mannen

HASTER!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søker du AD/HD mammaer ?!

I så fall er jeg mamma til ei på 11 år med AD/HD.

Hva er det du lurer på?

Mvh

Skrevet

Skulle tro det var meg som hadde skrevet innlegget.... Hadde vært kjekt å pratet med deg.

adhd1365380438
Skrevet

Søker du AD/HD mammaer ?!

I så fall er jeg mamma til ei på 11 år med AD/HD.

Hva er det du lurer på?

Mvh

I første omgang,det jeg lurer på er hva som skal til for og få fortgang i Bup, hva jeg kan si når jeg ringer til dem har sendt søknad står på vent,også sønnen min står på vent med. med hensyn til skolestart.PPT mener han skal gå i Barnehagan også de som jobber med sønnen min i barnehagen mener han skal få 1år til,men han har alderen til skolestart.

adhd1365380438
Skrevet

Skulle tro det var meg som hadde skrevet innlegget.... Hadde vært kjekt å pratet med deg.

hei har du også hatt broblemer med bv og eks

Takk for ditt svar jeg kunne gått tenke meg og prate med deg også

Skrevet

hei har du også hatt broblemer med bv og eks

Takk for ditt svar jeg kunne gått tenke meg og prate med deg også

Send mail til [email protected]

adhd1365380438
Skrevet

Send mail til [email protected]

Hei har ikke så mye greie på data men går det ann og snakke med deg på vanlig E.Mail?

Eller må jeg lage en hot mail?

Skrevet

Hei har ikke så mye greie på data men går det ann og snakke med deg på vanlig E.Mail?

Eller må jeg lage en hot mail?

Du bare sender meg en vanlig mail til den adressa jeg oppgav... så kan vi bli enige etterpå hvor vi snakke sammen.

adhd1365380438
Skrevet

Du bare sender meg en vanlig mail til den adressa jeg oppgav... så kan vi bli enige etterpå hvor vi snakke sammen.

Hei har sendt deg flere email har du fått dem?

• 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...