Gå til innhold

Ja, altså, nå trenger JEG litt hjelp!

Anbefalte innlegg

Nå er jeg i den situasjonen at jeg jobber i et deltidsvikariat. Sannsyngliheten er stor for at jeg vil komme til å gå inn i flere slike arbeidsforhold i løpet av ventetiden frem til forhåpentligvis vårt etterlengtede barn kommer hjem.

Må jeg melde fra til _både_ BUFA og VB for _hvert_ nytt arbeidssted? Noen av arbeidsforholdene vil være av typen èn dag her og èn dag der. Det blir jo litt tullete å si fra for hver gang, eller?

At VB trenger å vite hvor de kan nå oss som søkere, er jo greit, da. Men, altså, noen som har erfaring fra liknende situasjon?

Hilsen en bittelitt usikker

Fortsetter under...

Gjest campestre

Heisann Mamta.

Jeg hadde også diverse arbeidsforhold-jeg jobber i kommunen , så alt var innen sektoren,kan du si-følte liksom ikke at det var nødvendig å opplyse SUAK om alt det , så lenge jeg var i arbeid , liksom...men AF hadde tlf nr til meg i tilfelle...

lykke til.

Gjest Tobarnmamsen

Mamta, jeg sluttet til og med å jobbe mens BUFA behandlet saken vår (men hadde lønn en god stund fremover allikevel). Etter BUFA godkj spurte jeg AF om jeg trengte oppdatert sosialrapport. Men nei, det var bare å bekrefte lønnen.

Så du trenger sikkert ikke gjøre noe hverken her eller der. Forstår deg slik at lønnen pluss/minus er den samme (og uansett er det vel mannens arbeidsforhold og lønn som betyr mest).

Da er nok det hele helt ukomplisert, tror jeg.

Lykke til med venting, du også!

Hei, mamta!

Jeg kan ikke begripe hvorfor du skulle måtte fortelle om alle de ulike arbeidsstedene - en dag her og en dag der??

Det som er relevant er vel inntekten sånn ca, ikke sant?

Tusen takk for svar alle tre! Da er jeg nok ikke helt ute og kjøre likevel når jeg tenker at jeg venter med å evt. melde fra til BUFA dersom ting skulle endre seg "drastisk" i èn eller annen retning.

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...