Gå til innhold

Tiden er kommet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har fått tildeling, ei nesten to år gammel jente fra Shanghai! Vi venter på brev med bilder og opplysninger. Jeg har ikke sovet stort i natt.

Det er mange som uttrykker at ventetiden er lang, og kanskje synes det er vanskelig. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg har faktisk trengt denne tida til å venne meg til en så utrolig tanke som at jeg skal få barn!!! Og attpåtil fra Kina!!!

Vi hadde en ekstremt lang saksbehandling på barnevernet her vi bor (9mnd), men veldig hyggelig og velmenende. De var overarbeidet, men prøvde så godt de kunne, så totalopplevelsen var god. Derfra gikk det akkurat så fort som Verdens Barn og BUFA hadde forutsett, så telefonen i går kom nesten overraskende, fordi jeg har hele tiden lagt på litt tid i forhold til deres beregninger.

Livet går sin gang, hittil. Men jeg er utrolig glad, veldig nervøs og alt midt i mellom...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hurrrraaaa!!!

Så kjekt å høre da. Gratulerer sååå mye! Shanghai er ikke så fryktelig langt fra dit vi skal, Wuhan.

Har dere fått vite noe om når dere skal reise?

MVH

Skrevet

Så flott - Gratulerer så masse !!! Ønsker dere lykke til med reiseplaner og alt annet.

Skrevet

Hurrrraaaa!!!

Så kjekt å høre da. Gratulerer sååå mye! Shanghai er ikke så fryktelig langt fra dit vi skal, Wuhan.

MVH

Gratulerer og lykke til!

Skrevet

Gratulerer med den lille datteren deres.

Det blir fantastisk, og dere kan også glede dere til å se en flott by, Shanghai har mye å by på.

Vi har bekjente der dersom dere skulle trenge noe hjelp fra norsktalende kinesere.

Skrevet

Gratulerer så mye med vesla og god tur til Shanghai. :o)

Hilsen

Skrevet

Hurrrraaaa!!!

MVH

Trolig i midten av mars, med direktefly Shanghai - det er alt vi vet så langt.

Skrevet

Gratulerer med den lille datteren deres.

Det blir fantastisk, og dere kan også glede dere til å se en flott by, Shanghai har mye å by på.

Vi har bekjente der dersom dere skulle trenge noe hjelp fra norsktalende kinesere.

Tusen takk for svar! Vi har et vennepar i Norge med slekt og venner i Shanghai, men det kan jo være fint å flere kontakter. Vi kan komme tilbake til det.

Gjest kinamamsen
Skrevet

Lykke til med de siste forberedelsene og god tur til Shanghai. Alle disse tankene du har er helt vanlige. Det er mye usikkerhet, masse spenning og veldig mye glede i forb. med en tildeling og en hentereise.

Lykke til !

Skrevet

Gratulerer og lykke til!

Gratulerer såå masse med den lille jenta :o))).

Håper dere får reise snart å hente henne !! Gled dere masse- Kina er et flott land !!

klem fra

Skrevet

Gratulerer så mye!!

Håper dere får en super reise om ikke alt for lenge!

Skrevet

Gratulerer med jenta! Kos dere med forberedelsene fra til hentereisen!

fei1365380229
Skrevet

Gratulerer med jenta! Vi reiser til Jiangxi om 14 dager for å hente vår lille datter på da 19 måneder. Ikke så langt fra deres datter i alder? Blir kjempespennendes!

tobarnsmamma1365380422
Skrevet

Gratulerer så masse med veslejenta!

Gled deg - Kina er et spennende og fantastisk land å reise til! Vi var i Nanchang i november.

Skrevet

Gratulerer med jenta og lykke til på den spennende turen til Shanghai.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...