Kina i mai Skrevet 29. januar 2003 Skrevet 29. januar 2003 Hei! Har lenge fulgt med på dette forumet, men har ikke deltatt tidligere.Spennende å lese om venting, tildeling og reiser! Godt å kjenne seg igjen i andres tanker, forventninger og følelser! Nå er jeg veldig spent på følgende: Har alle novembertildelingene kommet nå? Det blir stadig mere spennende og følge med etterhvert som månedene går. Er registrert i Kina i februar, så det nærmer seg! 0 Siter
jiemei Skrevet 29. januar 2003 Skrevet 29. januar 2003 Jeg er ikke sikker på om alle tildelingene er kommet ennå, men ser at vi er i samme måned :-). Hvilken forening bruker du/dere? Vi er i AF 0 Siter
Kina i mai Skrevet 29. januar 2003 Forfatter Skrevet 29. januar 2003 Jeg er ikke sikker på om alle tildelingene er kommet ennå, men ser at vi er i samme måned :-). Hvilken forening bruker du/dere? Vi er i AF Hei jiemei! Koselig at vi venter tildeling omtrent samtidig! Jeg er i Inor Adopt. Vi får følge med hverandre utover våren! 0 Siter
tålmodig sjel Skrevet 29. januar 2003 Skrevet 29. januar 2003 Alle tildelinger hos de som var registrert i AF er kommet, mener jeg. Vi var registrert 29/11-01 og fikk tildeling sist fredag. Herlig følelse, velkommen etter! Hilsen fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.