Gå til innhold

Papirene er sendt for legalisering!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det ikke deilig å få sendt papirene avgårde?! Hvor lang legaliseringen tar vet jeg ikke. vi leverte papirene 28 nov til legalisering og så den 20 januar gikk endelig papirene til Colombia..

Vi snakkes på fredag.. Synd din bedre halvdel ikke kunne denne gangen,. det kan forøvrig ikke min heller...

gratulasjonsklem fra

Gjest snart tre?

Er det ikke deilig??

Vi sees på fredag.

Klem fra

Hva er dette med legaliering av papirer hos fylkesmannen?

Vi skal sende søknad til Colombia (ICBF) og har fått beskjed om at enkelte av dokumentene (venneanbefalingene) skal notifiseres hos notarius publicus.

Skal papirene til fylkesmannen i tillegg? Dette har ikke vi hørt om før.

Lengsel1365380312

Hva er dette med legaliering av papirer hos fylkesmannen?

Vi skal sende søknad til Colombia (ICBF) og har fått beskjed om at enkelte av dokumentene (venneanbefalingene) skal notifiseres hos notarius publicus.

Skal papirene til fylkesmannen i tillegg? Dette har ikke vi hørt om før.

Hei, snart tre!

Joda - etter at alle dokumenter er samlet hos AF (etter notarialbekreftelser etc), blir alt sendt til Fylkesmannen for legalisering. Dette ordner foreningen seg av!

Lykke til - snart er dere tre!

Annonse

Mattias1365380379

GRATULERER!!!

Vi skal snart sende papirene til oversettelse, håper det går med lynets hastighet, så kanskje vi får reise samtidig!

Uansett får vi jo barn og permisjon i samme periode, og det GLEDER jeg meg til :)

Gleder meg til å møte dere og de andre i morgen!!!

Stor klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...