Gå til innhold

Litt ros til barnevernet

Anbefalte innlegg

Gjest Si-ling

Hei til dere som kjenner oss. Fikk lyst til å fortelle at vi har hatt to møter med barnevernet og vi har en fin dialog med en god humoristisk tone og vi kan trygt si at kjemien stemmer. Etter første møte fikk vi lov til å gå igjennom de renskrevne notatene som konsulenten gjorde på første møte. Dette for å korrigere eventuelle misforståelser eller feil. All honnør til konsulenten! Hun hadde kun èn eneste feil i notatene. Vi håper at andre søkere er like heldige som oss. Lykke til til alle andre i prosessen!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/91297-litt-ros-til-barnevernet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg slenger meg på rosen jeg også.. Her hvor vi bor så syntes jeg at de var utrolige dyktige og de gjorde på samme måte som hos dere at de gikk igjennom det de hadde skrevet på første møtet.

Kjemien mellom oss stemte også, og det var ikke "fælt" i det hele tatt!!

Lykke til videre i prosessen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...