Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det noen av dere som har en stooor krukke med krem å selge meg? :P Vi venter ennå på godkjenning i fra ICBF Colombia, AF sier at den er rett rundt hjørnet, men det hjelper jo ikke så mye når jeg vil ha den NÅ ;-)

Nå har jeg nesten sluttet å vente på godkjenningen. I går glemte jeg til og med å hente posten, for første gang på et halvt år *hehe*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/91321-t%C3%A5lmodighetskrem-%C3%B8nskes/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Betty

Håper at dere får godkjenningen så raskt som bare fy! Det er vel litt over 5 mnd siden dere sendte papirene så det er på tide å få et livstegn derfra!!! Jeg krysser fingrene for at det er en gladmelling fra deg her snart.

Venteklem fra

Du har noe å glede deg til. Jeg har passet mitt lille jentebarnebarn (fra Colombia)på snart to år i to dager på rad nå og fått masse lykke. Hun er så glad i farmoren sin og vil ikke gi slipp på meg selv etter 10 timers samvær. Hun prater og koser med "bamo" og er bare helskjønn.

Vi har noen treningsrunder med løping også når hun løper mot meg og lar seg fange opp i armene mine.

Setter jeg på litt musikk for henne, så danser hun, ler og vrikker på både skuldre og hofter. Bare så synd at jeg blir såååå sliten, men lykkelig det gjør hun meg med sine vakre brune øyne og nyyydelige smil.

Ute på biltur enten synger hun eller så etteraper hun vindurviskernes svisjing, eller så gjentar hun ord jeg sier til henne som feks "buss" som etter en stund er blitt til "bæsj". Hun funderer litt over ordene faktisk.

hilsen en stolt farmor som godt kan forstå at du trenger tålmodighetskrem i ventetiden.

Annonse

Hei Betty

Håper at dere får godkjenningen så raskt som bare fy! Det er vel litt over 5 mnd siden dere sendte papirene så det er på tide å få et livstegn derfra!!! Jeg krysser fingrene for at det er en gladmelling fra deg her snart.

Venteklem fra

Takk skal dere ha, godt å få beklage seg litt ;o)

Wibecke: jeg har forsøkt med to krukker Aloevera krem, men det hjelper ikke noe ;-) Og Bringrid; det høres ut som den herlige jenta har en snill og herlig farmor også ;o)

Til uken begynner mannen min på spanskkurs og det gleder jeg meg til. Jeg kan desverre ikke være med fordi jeg har litt mangel på tid, men jeg er glad for at han skal gå :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...