freshte Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Tusen takk for alle oppmuntringer og nyttige råd! Er virkelig overveldet over å se hvor mange som er i samme situasjon, om enn på forskjellig steder i prosessen. Har følt meg temmelig alene i mine tanker mange ganger. Veldig godt å lese og lære om hvordan det er å være langt der fremme i fremtiden... med godkjenninger i posten og papirer i andre land og bilde av verdens vakreste i lommeboken og oppussede barnerom og.... til slutt den etterlengtede i barnesengen (barneseng?? det blir ikke snakk om! skal sove hos oss til h*n blir atten!!);o) Har vært gjennom to runder med prøverør før vi endelig bestemte oss for å sette i gang med adopsjon. Burde ha gått rett på sak mener nå jeg, men det kunne vi vel ikke vite heller. Dessuten ville vi ikke ha oppfylt krav til samboerskap/ekteskapsvarighet. Ting tar den tiden det tar. Synes forøvrig bv i kommunen vår har kommet raskt i gang, får håpe formen fortsetter! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/91395-takk-for-svar/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest campestre Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Det er lett å si det , du. Vår lille junior sov i sengen med oss i to uker , og da var det rett i seng ! Den sengen stod ved siden av vår , så det gikk greitt , men etter en stund syntes han den sengen ble for kort , og da var det ingen annen mulighet enn å flytte inn i sin egen på sitt eget rom......etter etpar mndr var han med med og min mor i sauefjøset for å se etter sauene når de skulle lemme , og til hans store forbauselse var det mørkt ute , og da var det på`an igjen....inn i mor og far sin seng :-( Så gikk det bare en liten stund-da han fant ut at det ble trangt-så bar det inn igjen i sin egen seng ! Nå sover han i sin seng HELE natten , og kommer inn til oss når han våkner...i 8-tiden ! Han har iallefall et godt sovehjerte ! Lykke til ! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/91395-takk-for-svar/#findComment-503928 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.