Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tusen takk for alle oppmuntringer og nyttige råd! Er virkelig overveldet over å se hvor mange som er i samme situasjon, om enn på forskjellig steder i prosessen. Har følt meg temmelig alene i mine tanker mange ganger.

Veldig godt å lese og lære om hvordan det er å være langt der fremme i fremtiden... med godkjenninger i posten og papirer i andre land og bilde av verdens vakreste i lommeboken og oppussede barnerom og.... til slutt den etterlengtede i barnesengen (barneseng?? det blir ikke snakk om! skal sove hos oss til h*n blir atten!!);o)

Har vært gjennom to runder med prøverør før vi endelig bestemte oss for å sette i gang med adopsjon. Burde ha gått rett på sak mener nå jeg, men det kunne vi vel ikke vite heller. Dessuten ville vi ikke ha oppfylt krav til samboerskap/ekteskapsvarighet. Ting tar den tiden det tar. Synes forøvrig bv i kommunen vår har kommet raskt i gang, får håpe formen fortsetter!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/91395-takk-for-svar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest campestre

Det er lett å si det , du. Vår lille junior sov i sengen med oss i to uker , og da var det rett i seng ! Den sengen stod ved siden av vår , så det gikk greitt , men etter en stund syntes han den sengen ble for kort , og da var det ingen annen mulighet enn å flytte inn i sin egen på sitt eget rom......etter etpar mndr var han med med og min mor i sauefjøset for å se etter sauene når de skulle lemme , og til hans store forbauselse var det mørkt ute , og da var det på`an igjen....inn i mor og far sin seng :-( Så gikk det bare en liten stund-da han fant ut at det ble trangt-så bar det inn igjen i sin egen seng ! Nå sover han i sin seng HELE natten , og kommer inn til oss når han våkner...i 8-tiden ! Han har iallefall et godt sovehjerte !

Lykke til !

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/91395-takk-for-svar/#findComment-503928
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...