Gå til innhold

Til mamama

Anbefalte innlegg

Så koselig å høre fra deg igjen. Det er bra at det går fremover med dere.

Savnet er jo alltid der, men jeg tror at med tiden så gleder man seg over gode minner istedet. Sorgen blir faktisk lettere når du lærer å leve med den.

Det er enda vanskelig å akkseptere at Anna er borte. Nå er det snart 4 år siden. Noen ganger føler jeg at tiden går fort, samtidig føles det veldig lenge siden jeg hadde henne hos meg.

Emma er 4 år nå og hun spør stadig etter sin storesøster som hun aldri har sett.

Det er en god følelse og kunne prate om henne. Dele mine gode minner og tanker.

Jeg er nettopp separert og føler at jeg nå kan begynne litt på mitt sorgarbeid. Jeg har hatt en mann som har nektet meg å gråte, nektet meg å prate om Anna. Det har vært ganske tøft.

Nå er jeg alene med 2 små barn, men vi klarer oss bra. Jeg skal nå begynne på sykepleiestudie. Jeg vil jobbe med syke barn,føler at jeg har noe å bidra med.

Tenker ofte på deg og Martin.

Føler at vi har litt felles som har mistet barn i samme alder.

Stor klem fra Linda :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/91431-til-mamama/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei!

Det må ha vært vanskelig å ikke kunne gråte eller prate om Anna. For meg er det vel ikke noe annet som hjelper, i tillegg til å skrive da.

Så flott at du har et mål om å jobbe med syke barn, det er sterkt gjort!! Du er alene med to barn, og skal sette igang med utdannelse, det er det virkelig respekt av!!

Det er så fint å høre at du synes det er godt å prate om alle de gode minnene du hadde sammen med Anna. Det håper jeg kommer for meg også. Vi har så utrolig mange gode minner sammen med Martin, men enda så skygger sorgen og savnet over dem. Det er ikke så godt å tenke på de enda..

Ta vare på deg selv!!

Klem fra meg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/91431-til-mamama/#findComment-512324
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...