Gå til innhold

gruer meg til russetiden

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er helt sikkert plass til deg i andres russebil, bare vær hyggelig og hjelpsom og raus med bensinpenger.

Har du ikke andre russevenner uten bil? Eller kjenner du ikke noen som har bil? Folk flest vil da bare bli glad for en til som kan hjelpe å betale og kjøre?

da jeg var russ, i 1997, var det ingen som tenkte på russebiler...

Tror det var to stykker i min klasse som malte colten sin rosa på panseret og erklærte den for russebil, men ingen gadd å bry seg!!

Vi hadde det mye artigere med det so foregikk utenfor bilen vi!!!

Gled dæ tel russetida, venn!!!

Bil eller ikkje bil - det e det som skjer utaforr bilen som e verdt å huske :-))))

Annonse

Tro meg, du overlever fint uten russebil. Mye bedre å slippe å være sjåfør. :o) Jeg var russ for snart 3 år siden...oi, er det virkelig så lenge siden? Anyway, på skolen vår (130 russ) så var det én russebil. Vi klarte oss utmerket godt; gode bussforbindelser og overnatte hos venner er alt du trenger. Og evt. penger til taxi hvis du heller vil ta taxi da.

Kos deg; det kommer garantert til å bli en opplevelse du sent glemmer!! :o)

• 1 måned senere...

Hei!

Ikke bekymre deg! Jeg var russ i fjord, og jeg var med på bil. Men jeg er sikker på at det er noen i kullet ditt som har en ekstra plass i bilen sin. Det var slik de som ikke var med på russebil ordnet seg i fjord. De satt på med kjente. Det ordner seg helt sikkert.

Russetida er til for å ha gøy, og værsåsnill å nyt det! Det er den beste tida i hele mitt liv hvertfall! Gjør den minneverdig!

klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...