Gå til innhold

Videregående, 1.klasse

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lille Persille

Hei du

Det er noe helt spesielt med de vennene du har hatt i flere år da...jeg prøver å være sammen med mine "gamle" venner så mye som mulig. Men det er klart at det blir litt begrenset da, vi har jo veldig forskjellige timeplaner etter at vi begynte på forskjellige skoler. Egentlig savner jeg den gamle klassen min veldig, føler meg ikke helt "hjemme" i den nye, men det tar vel litt tid! Håper alt ordner seg for deg.

Og ja, det er en del fester, både privat og i skolens (dvs. elevenes) regi.

Hvis du vil vite hvordan jeg hadde det i 1. klasse:

"Er dere mye sammen med de nye klassekameratene på fritiden, eller blir det mest til å være sammen med de 'gamle'."

Jeg var mest sammen med de gamle, men det var fordi jeg kjente omtrent halvparten av klassen min fra før.

"Hvor vanlig er det at noen i klassen aldri er med på klassefester o.l. "

Ingen som aldri var med.

"ERd et ofte klassefester? Og er de i skolens regi eller private? "

Privat regi. Skolefester på et eller annet utested i hver ferie, og så hadde vi en klassefest på slutten av skoleåret.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...