Gå til innhold

Jeg snør ned ! 30-35 cm på 24 timer

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Det tok en time å få ut bilen. Kom ikke langt, og der står'n. Dugg og våt snø overalt. De nye kjettingene var feil og for et mindre hjul, rakk ikke å prøve dem som jeg pleier. Hvorfor kan ikke snøen legge seg pent på sidene av veien og oppi skauen ?

Fortsetter under...

Annonse

Ulv I Faarikaal

Hei!

Måk snø og se glad ut.=)

Så kan du prøve å ri litt på den gode samvittigheta di, som jeg gjør.=)

HURRA FOR SNØSKUFFLEN!!=)

Det er bra for friske folk, men begynn rolig og lett. Snømåking, utrente folk og våt snø er hekseskuddenes mekka. Kiropraktorene f eks gnir seg i henda når det snør mye.

Gjest kanskje ikke så veldig trist, men veldig sliten

MÅ du ?

ja, husker du ikke at jeg spurte deg om dette tidligere på åpent? Vi har fått nytt brev fra styret, og terrassen på 40 kvm skal holdes fri fra snø.....

Gleder meg til sommeren, jeg....

Og ja, kiropraktoren har fått en telefon...

ja, husker du ikke at jeg spurte deg om dette tidligere på åpent? Vi har fått nytt brev fra styret, og terrassen på 40 kvm skal holdes fri fra snø.....

Hei,

Da sier du at styret er velkommen til å måke sne, men de må avtale tid først.

Slik jeg husker det du skrev, har styret ingen rett til å be deg måke sne, mer enn de kan be beboerene i topp-etasjene om å måke sne fra deres del av taket (hvis dere bor i en blokk).

Med vennlig hilsen

Ulv I Faarikaal

Må dere i flg styret selv måke ?

Annonse

Ulv I Faarikaal

Å, da så. Gratulerer med ny bolig. Når man bor langt inn i skogen, må du regne med sånt. Men det er jo idyllisk, da ;o)

Det er ikke i skogen, og ikke idyllisk. I øyeblikket er det kaos og jeg er litt betenkt. Ikke skikkelig vasket i leilighten til min ankomst og varmekablene virker ikke. Kjøkkenet er trangt og Ulven stressa. Dolokket er defekt. Det er ikke brøyta, husverten borte og slått av mobilen.

Grrrr....

Ulv I Faarikaal

Å, da så. Gratulerer med ny bolig. Når man bor langt inn i skogen, må du regne med sånt. Men det er jo idyllisk, da ;o)

Akkurat nå så jeg at husverten sitter fast også ! HE-HE Og det langt nedi veien, Er jeg hjemme ? Nei. Slukker lyset....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...