Gå til innhold

Columbia-ulykken og forvirret 5åring

Anbefalte innlegg

Mitt kjære barnebarn fra Colombia ble veldig forskrekket over ulykken med romskipet Columbia og måtte beroliges med at det ikke hadde noe med hans fødeland Colombia å gjøre. Han så det på førstesiden i avisen og da han ikke kan lese, går jeg ut fra at han har snappet opp nyheten på TV dagen før.

Han var tydelig urolig, så jeg måtte berolige ham med at det var to forskjellige navn som kunne høres likt ut, men ble skrevet forskjellig.

Er det andre små "colombianere" som har blitt urolige??

Hilsen farmor

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/91832-columbia-ulykken-og-forvirret-5%C3%A5ring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, men jeg har en "thailender" som spisser ørene hver gang Thailand, Bangkok eller lignende navn/ord blir nevnt. For øyeblikket er det urolighetene mellom Thailand og Cambodia som bekymrer. "Å nei, ikke landet mitt!" sier han da. Så det er tydelig sterke bånd fortsatt :)

Du har en fargerik familie Bringrid. Svigerdatter fra Kina og barnebarn fra Colombia.

Fargerik familie, sier du, ja en riktig eventyrblanding, men jeg tror ikke jeg får flere dessverre. Kanskje like bra for jeg blir helt utslitt av å passe dem til stadighet.

Mine sønner sier at jeg må si nei litt oftere, men det greier jeg ikke. Vil heller være utslitt og lykkelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...