Gjest 1 Skrevet 3. februar 2003 Skrevet 3. februar 2003 hei Noen som vet om det er GSM nett i Colombia og i så fall hvilke Takk for svar Mvh 0 Siter
Wibecke Skrevet 3. februar 2003 Skrevet 3. februar 2003 Mobiltelefon som vi har her hjemme kan ikke brukes i Colombia. Ikke det jeg vet i hvertfall. Hilsen 0 Siter
hix Skrevet 3. februar 2003 Skrevet 3. februar 2003 Jeg sjekket opp det samme for et års tid siden. Dengang fikk jeg vite at Colombia har GSM-nett, men ingen avtale med norske teleoperatører. Det betyr at du kan bruke telefonen din, men ikke med ditt vanlige norske abonnement. Du må opprette et nytt abonnement i Colombia. Men for å få til det må du deponere et større beløp ettersom du er utlending. Ikke særlig attraktivt altså. I noen land vet jeg at det er mulig å leie en mobil med abonnement, men om det lar seg gjøre i Colombia aner jeg ikke. 0 Siter
bringrid Skrevet 3. februar 2003 Skrevet 3. februar 2003 Dere kan fint nås via mobiltelefon fra Norge, men det er etter det jeg har hørt, vanskeligere å bruke egen mobiltelefon der. 0 Siter
Gjest Joar Skrevet 3. februar 2003 Skrevet 3. februar 2003 Fikk dette svaret hos Telehuset i dag! Colombia benytter GSM 800 nettet. Moderne telefoner vi benytter støtter GSM900/1800/1900. Derfor ingen avtale med Norske teleoperatører mot de Colombianske. Men for de som kjenner Arthuro, som jobber en del for adopsjonsforum, hadde han i allefall tidligere telefoner m/kontantkort til utleie for norske adopsjonsfamilier. Dette er det beste tipset jeg har funnet til nå... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.