Gå til innhold

flaskevarmer/sterelisator

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest juliansmamma

Nei, ingen erfaringer på akkurat det, men fikk lyst til å dele min gode erfaring med termos.

Jeg har med en halvliters termos med kokt vann, og en halvliters flaske med kjøpt vann (i Colombia, her i Norge, når Julian ble eldre, bruker jeg kranvann!) I Colombia selger de runde bokser med tre kamre til å ha morsmelkserstatning i, liten og nett. Er forøvrig Avent, men har hittils ikke fått tak i den i Norge.

Så er det bare å ha i ca halvparten varmt og kaldt vann, helle i melkepulver fra boksen og riste løs. Kjempekjapt, ....mikser melkeflaska like fort som venninna mi bruker på å "rulle ut puppen!"

Ellers var det et par som hadde med sterilisator til Colombia, og var veldig fornøyde med det.

Må bare nevne at på Halifax er det greie muligheter for å vaske opp flaskene og koke dem.

Vi hadde forøvrig med oss vannkoker og adapter, og dette hadde vi stor nytte av.... Da slapp vi å stå opp midt på natta og gå på kjøkkenet dersom vi gikk tom for vann.

Mimre mimre.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...