Gjest Bfn Skrevet 4. februar 2003 Skrevet 4. februar 2003 Det er en gutt som har kjent kjæresten min (jenta mi) fra sin forrige kjæreste, blitt kjent han via han. Nå har jeg og kjæresten min vært sammen snart 1 år og hun har begynt å få kontakt med denne gutten (kameraten til eksen) igjen. Nå sender han hele tiden slibrige og kose meldinger til jenta mi og forteller at han er så glad i henne osv og hun begynner å bli forvirret og føler seg råtten osv. når hun er sammen med meg. Men hun burde vel heller føle seg råtten når hun er med han? (Han går på skolen henners) Hun har sagt på mld. at han må slutte med disse mld. uten resultat. Jenta mi begynner nå å tenke litt på han når hun stadig vekk får meldinger av han og begynner å like han, og det er jo på vei til å ødelegge forholdet vårt. Hun har jo sterke følelser for meg og hun vil jo egentlig fortsatt være sammen med meg men han der....han prøver å ødelegge det! Noen som har noen tips og forklaringer? Jeg klarer ikke leve uten den jenta. Hun betyr alt for meg!!! Hvis det blir slutt orker jeg ikke mer, da vil ikke jeg leve i denne verden mer! 0 Siter
molli Skrevet 4. februar 2003 Skrevet 4. februar 2003 Hvorfor i alle dager tar du ikke opp kampen i stedet for å stå der og gape tomt? Send meldinger tilbake til den fyren, og be han slutte å legge an på jenta di! Så enkelt er det. 0 Siter
Gjest Bfn Skrevet 4. februar 2003 Skrevet 4. februar 2003 Hvorfor i alle dager tar du ikke opp kampen i stedet for å stå der og gape tomt? Send meldinger tilbake til den fyren, og be han slutte å legge an på jenta di! Så enkelt er det. Jeg gjør det og har gjort det.. Jeg hører nesten ikke noe i fra jenta mi... snufs 0 Siter
molli Skrevet 4. februar 2003 Skrevet 4. februar 2003 Jeg gjør det og har gjort det.. Jeg hører nesten ikke noe i fra jenta mi... snufs Så gi han juling da! 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 4. februar 2003 Skrevet 4. februar 2003 hmm, tror kanskje jeg ville avlagt denne karen et aldri så lite besøk...hva du gjør under visitten er jo selvsagt opp til deg:-) men for all del, ville snakket litt med henne om dette også jeg, fått henne til å velge, hun må ta et standpunkt, kan ikke holde på slik. er det slik at hun ikke vil motta sms fra denne gutten, så får hun ta det skikkelig opp med han. hjelper ikke det, så får hun heller skifte nr... "Jeg klarer ikke leve uten den jenta. Hun betyr alt for meg!!! Hvis det blir slutt orker jeg ikke mer, da vil ikke jeg leve i denne verden mer" hmm den siste biten kunne du holdt deg for god til, den ble bare patetisk... skjønner veldig godt at hun betyr mye for deg, men at du ikke skal kunne leve uten henne er vel kanskje å ta litt i? 0 Siter
Sofline Skrevet 4. februar 2003 Skrevet 4. februar 2003 Hvis det er deg hun vil ha, ber hun han andre om å dra dit pepper'n gror. Hvis ikke ber du henne om å gjøre det samme. Lykke til:-) (men du skal vite at jenter gjør alt for å ikke såre folk. Kanskje er hun redd for å såre eksen og svarer på mld. hans selv om hun ikke vil ha noe mer med ham å gjøre.) 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 4. februar 2003 Skrevet 4. februar 2003 Så gi han juling da! slår meg plutselig at dette er samme karen som tidligere har gått under nicket Muskelberget eller kåre klovn eller no sånt... har nesten gitt opp den karen... 0 Siter
molli Skrevet 4. februar 2003 Skrevet 4. februar 2003 slår meg plutselig at dette er samme karen som tidligere har gått under nicket Muskelberget eller kåre klovn eller no sånt... har nesten gitt opp den karen... Åja. Har nok ikke lest de nevnte innleggene, sannsynligvis ikke hvis de er skrevet av slike typer nick som du nevner:-) Takk for advarselen:) 0 Siter
nolte Skrevet 4. februar 2003 Skrevet 4. februar 2003 Jeg gjør det og har gjort det.. Jeg hører nesten ikke noe i fra jenta mi... snufs Det er tydelig at dette forholdet er over. Jeg er ikke så sikker på at denne andre alene er årsaken til det. 0 Siter
Gjest enutenick Skrevet 4. februar 2003 Skrevet 4. februar 2003 slår meg plutselig at dette er samme karen som tidligere har gått under nicket Muskelberget eller kåre klovn eller no sånt... har nesten gitt opp den karen... BioX forrige gang http://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=1541476 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.