Gå til innhold

Dårlig dag...

Anbefalte innlegg

Gjest Destiny
Skrevet

Jeg står opp, spiser en nektarin... Føler meg kvalm, klarer ikke å finne ut om det egentlig er kvalme eller sultfølelse. Venter 1 time... Må ha litt mer mat. Vet ikke, vil ikke... Står og ser inn i kjøleskapet i over 10 minutter, bestemmer meg for å lage en skive med ost. Må ha mer mat, spiser 1 eple, 1 skive til og en pakke med rispinos. Er irritert på meg selv, sint fordi jeg overspiste nå når det begynte å bli en stund siden sist. Trøster meg med at det sikkert går bra hvis jeg ikke spiser mer hele dagen. Legger merke til den halvfulle chipsposen... Krangler med meg selv, vil ikke, må spise den... Vil ikke, men jeg klarer ikke å la være. Bare surr i hodet. Jeg har tapt. Er sint på meg selv, hvorfor kunne jeg ikke bare latt være? Drikker masse vann, tar på musikk i naborommet, inn på badet... Må kvitte meg med alt sammen. Bruker nesten 1 time, halsen svir. Faen, hadde ikke kastet opp på flere uker.

Hater dette! :(

Gjest siggi
Skrevet

Alle har en dårlig dag av og til og det er rett og slett å bare godta at det er slik. Det du også kan tenke deg er at du har vært kjempe flink som ikke hat kastet opp på lenge. Om man sprekker av og til er ikke bra, men det er da ganske normalt.

Du er hvertfall i sammen bås som uendelig mange andre, bl.a meg. I dag vet jeg at jeg kommer til å spise meg grønn i ansiktet for jeg har trent kjempe hardt og da blir jeg sååååååå sulten. Vi har masse god mat hjemme. Æsj!

Men da kan vi ha en dårlig dag sammen og tenke at vi har det litt jævlig i dag, synes litt synd på oss selv....

Men en ting kan du huske på;

uansett hvor mye du føler at du har en dårlig dag, er det alltid en som har det verre!!

Lykke til, skriv gjerne mere hvis du føler for det.

Klem fra

Gjest Lege Thor-Øistein Endsjø
Skrevet

Kjære Destiny

Forstår veldig godt at du blir deppa og lei.

Kom deg ut til venner og andre. Tanker som sirkler i ring, slik du forteller blir temmelig umulig

For en sikker vurdering av problemstillingen(e) du tar opp i innlegget, må du eventuelt rådføre deg med legen din.

Vennlig hilsen Thor-Øistein Endsjø. Barnelege med spes. interesse ungdom og idrettsmedisin

• 16 år senere...
Skrevet

Mine dager er ikke så forskjellige som dere så be beskriver

Men i dag har jeg meldt meg inn i Norsk Ornotologisk forening Håper det blir starten på noe bedre Må selvsagt lese meg opp men det er noe man kan drive med også alene nesten uansett hvor man er også er jeg absolutt interessert Går jo an også å prøve å gjøre noen skisser i en form for dagbok

Anonymkode: 20a3a...9ee

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...