Gjest lenajac Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Hei, jeg mistet min lille gutt i 19. svangerskapsuke, for to uker siden. Vi har hatt begravelse idag, det var trist selvfølgelig, men også fint. Jeg lurte på andres erfaringer med blødning etterpå, hvor mye og hvor lenge? Veldig individuelt antagelig? Jeg blødde ikke noe før eller under fødselen, som ble igangsatt etter at ultralydundersøkelse avslørte at barnet var dødt. Tretten timer etter første stikkpille kom først slimproppen, så barnet få minutter etterpå. Vondt var det! Men sorgen i hjertet er verre, og den vil vel alltid være der... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92002-bl%C3%B8dning-etter-ma/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Estelle Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Kjære lenajac Uff så fryktelig trist at du mistet barnet ditt. Jeg føler med deg, og vet hvor vondt du har det. Jeg har mistet selv en gang i uke 25, og nå for tre uker siden i uke 12. Da jeg mistet i uke 25 blødde jeg veldig mye under fødselen for morkaken løsnet delvis. Etter det tror jeg jeg kan huske at jeg småblødde i ca tre uker. Men etter spontantaborten som jeg hadde nylig blødde jeg i ca 12 dager (ikke så mye blod). Du tenker kanskje på et nytt svangerskap, det gjorde jeg da jeg mistet i uke 25. Og jeg gikk å ventet på at vi skulle kunne begynne å prøve på nytt. Jeg tror kanskje en trenger noe å fokusere tankene sine på for smerten etter den man har mistet er så dyp og vanskelig å leve med. Klem fra Estelle som tenker på deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92002-bl%C3%B8dning-etter-ma/#findComment-508589 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lenajac Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Kjære lenajac Uff så fryktelig trist at du mistet barnet ditt. Jeg føler med deg, og vet hvor vondt du har det. Jeg har mistet selv en gang i uke 25, og nå for tre uker siden i uke 12. Da jeg mistet i uke 25 blødde jeg veldig mye under fødselen for morkaken løsnet delvis. Etter det tror jeg jeg kan huske at jeg småblødde i ca tre uker. Men etter spontantaborten som jeg hadde nylig blødde jeg i ca 12 dager (ikke så mye blod). Du tenker kanskje på et nytt svangerskap, det gjorde jeg da jeg mistet i uke 25. Og jeg gikk å ventet på at vi skulle kunne begynne å prøve på nytt. Jeg tror kanskje en trenger noe å fokusere tankene sine på for smerten etter den man har mistet er så dyp og vanskelig å leve med. Klem fra Estelle som tenker på deg. Hei, og takk for svar. Ja, vi ønsker å prøve å bli gravide igjen så snart som mulig, men vi må iallefall vente til kroppen min er klar igjen. Håper bare det ikke blir en besettelse å bli gravid igjen, det er heller ikke bra...og neste svangerskap blir nok mentalt tøft, med mye prøver og tett oppfølging... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92002-bl%C3%B8dning-etter-ma/#findComment-508609 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.