Gjest kinamamsen Skrevet 4. februar 2003 Skrevet 4. februar 2003 Jeg bare lurer på om du så mitt innlegg 23. jan. vedr. tips om hva som skjer i Wuhan eller om du ikke fant tilbake til tråden ? Lurer litt på om jeg skrev "for døve ører" ) siden innlegget ble liggende under en annen tråd. 0 Siter
AAA Skrevet 5. februar 2003 Skrevet 5. februar 2003 Ja tusen takk! Jeg så det, men kom ikke så langt som til å få svart på det. ) Vi har fått liste over hvor mange vi er osv nå, og så har vi fått vite hvor vi skal bo: Shangri-La Hotel. Det var visst der Nanchang bodde. Det er et råålekkert 5-stjerners Hotell, så det er visst bare å pakke søndagsklærne...! :-) Ellers er vi 7 familier som reiser til Hubei med VB på denne turen. Og det er 3 uker og 2 dager til vi reiser idag. Gleder vi oss? Gjett om!! MVH 0 Siter
Gjest kinamamsen Skrevet 5. februar 2003 Skrevet 5. februar 2003 Ja tusen takk! Jeg så det, men kom ikke så langt som til å få svart på det. ) Vi har fått liste over hvor mange vi er osv nå, og så har vi fått vite hvor vi skal bo: Shangri-La Hotel. Det var visst der Nanchang bodde. Det er et råålekkert 5-stjerners Hotell, så det er visst bare å pakke søndagsklærne...! :-) Ellers er vi 7 familier som reiser til Hubei med VB på denne turen. Og det er 3 uker og 2 dager til vi reiser idag. Gleder vi oss? Gjett om!! MVH Åh, jeg er litt misunnelig - skulle gjerne hatt en tur til Kina igjen snart....! Fint at du fant innlegget - trodde det hadde "gjemt" seg mellom andre temaer ;o) God tur - håper tiden fram til reisen går fort. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.