Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

For en tid tilbake var det en eller annen her inne som hadde skrevet om sangen "jeg har en tulle med øyne blå" til en sang som kan passe for oss som har adoptert et barn med brune øyne. Det hadde vært veldig kjekt om noen hadde den,så jeg kunne få lært meg den.

Håper noen kan hjelpe:-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi synger av og til "Da Lykkeliten kom til verden".

Vi synes den passer veldig godt til våre små.

Husker ikke om det var denne sangen som ble nevnt sist.

tobarnsmamma1365380422
Skrevet

Jeg har ikke sett denne versjonen du nevnte, missi, men jeg synger for min lille skjønnhet hver kveld: Vi har ei tulle med øyne SKRÅ, m.m. Resten passer jo alle barn, ikke sant? Vet jo ikke om din tulle har skrå øyne?

Skrevet

Hei...

Skal prøve å hjelpe deg med den sangen, da min venninne synger den versonen som du nevner.

Kommer tilbake når jeg har fått fatt i henne.

Vil svare på tittel: "Hei Missi"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...