Gå til innhold

Føler meg så gammel

Anbefalte innlegg

Gjest depping around

Eller EGENTLIG gjør jeg ikke det, men...

Saken er at jeg er jente, 30 år, ikke gift og ikke barn.

Har en jobb jeg elsker og har mange venner. Har heller ikke problemer med å bli kjent med gutter. Problemet er jo å treffe den såkalt Rette da..

Føler at jeg snart burde stifte familie og alt det der, og jeg blir så STRESSA.

Det ligger og gnager i bakhodet veldig ofte, ja hver dag.

Hvorfor er det sånn?

Noen som har noen beroligende ord?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92155-f%C3%B8ler-meg-s%C3%A5-gammel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, uten at du sikkert finner en eller annen om ikke så lenge.

Jeg er mye eldre enn deg, har unger og er på leting for tredje gang. Trives ikke alene men synes det er vanskelig å finne en som jeg kan trives sammen med.

Har tilsammen vært alene i 10 + 4 år og gift/samboende i 7 + 3 år.

MEN det er bedre å være alene enn sammen med en man mistrives sammen med. Det er mye verre :o)

Gjest Pricilla

Du er bare halvveis til 60! ; ) Neida..

Du er ikke gammel og har fortsatt tid til ¨å finne den Rette. Men ønsker du deg barn har du ikke all verdens tid...

kan jo hende du møter Han om en uke, flytter sammen om 4 mnd. og er gift innen et år, man vet aldri, så ikke ta sorgene på forskudd.

En ting til som kanskje kan få opp humøret ditt: Det er ikke bare ER rett person til hver, det er mange av mr. PERFEKT akkuratt for deg! : ) Så ikke bekymre deg over at kanskje mr. rett er i USA eller Spania, det er mange rette for deg her til lands og.. Det gjelder bare å finne en av dem og huke dem på kroken. ; )

Lykke til!

Jeg er mye eldre enn deg, har unger og er på leting for tredje gang. Trives ikke alene men synes det er vanskelig å finne en som jeg kan trives sammen med.

MEN det er bedre å være alene enn sammen med en man mistrives sammen med. Det er mye verre :o)

Trodde man ikke skulle lete jeg...

Jeg har slutta og lete for lenge siden, skjer det så skjer det... For å si det sånn!!!

Jeg er 27 blir 28 i år, har nettopp flytta hjem til mamma:( Og er arbeidsledig....

Hahahah Jauda livet er fett... NOT men må bare holde ut i perioder ikke sant?!?

30 er jo ingen alder, du har flere år på å bli mor og ektefelle... dessuten er det jo bedre å finne den man kan holde ut med enn at man bare tar en...

You cant rusch love!!!

Annonse

Det er vel en grunn til at du er singel. Kanskje er du for kresen eller umulig å være med:-)

Uansett merker menn fort at du er desperat. Du er blitt verpesjuk. Det er lite tiltrekkende på menn. De føler gjerne at det er familie og barn du ønsker mer enn dem.

Forøvrig tror jeg du kan glemme den RETTE. Altfor mange har for gøye forventninger og finner aldri noen som er bra nok.

Når du treffer menn, stiller du krav og vurderer dem nøye? Har du en forutinntatt holdning om at de neppe er bra nok? Er din standard for høy?

Stresser du med å finne den rette vil du neppe finne ham, eller du vil ikke innse at du har funnet ham. Ta det med ro, det er den beste metoden. Men gi menn en skikkelig sjanse. Ikke døm dem for for eller hardt. Ikke ha altfor skyhøye forventninger.

Det er jo kun et problem hvis du selv gjør det til et.

Hvis det kan hjelpe er jo jeg 35 og i samme situasjon - og jeg er IKKE desperat ......

Jeg tror faktisk at det blir fler og fler av oss - og at vi egentlig faktisk er ganske normale. Så slapp av - lev livet - og det som skjer det skjer.

Jeg traff den rette da jeg var 39 år. Hadde da vært uten et lengre seriøst forhold i nærmere 10 år. Var ikke på utkikk etter noen. Vi brukte ca et halvt år på å bli kjærester og tok det veldig med ro i starten, så ikke avskriv noen selv om du ikke forelsker deg med en gang. Vi likte hverandre godt fra starten av og nå er vi veldig forelska og har vært sammen i to år.

Ulv I Faarikaal

Høres ut som du er for kresen :-)

Jeg er 45 og singel fordi jeg vil det selv? og har så mye på tapetet av greier som må ordnes at jeg har ikke tid til noe. Jeg føler det må være "satt av tid" i livet til en evt dame. Utseende bryr jeg meg merklig lite om, bare det ikke er så ille at folk løper skrikende vekk :-)

Selv er jeg stadig på utkikk, men kresen på en måte på det som evt er inni hodet. Folk som mener det samme som jeg er ikke no gøy, heller ikke folk som legger for mye følelser i ord. F eks hater meg fordi jeg syns godt om EU ?

Men gammal ? Næhæhæhæi.

Jeg var såvidt fylt 30 da sønnen til min søster sa:

"tante, du er så ung til sinns"

Ok, gutten mente det jo godt, men faen heller ... :) Ung til sinns det kan du være når du er 70 - når du er 30 så ER du ung.

Men det ER rart å gå mot de 40, og først nå forstår jeg hva som menes med uttrykket "man er så ung som man føler seg" - jeg mener skikkelig FORSTÅ det uttrykket - kjenne det.

Det er anderledes for deg enn for meg. Jeg er riktignok skilt, men har jo familie slik at jeg er ikke stresset på samme måte som du.

Jeg tror bare du får leve med hver dag som den kommer - ikke tenk så mye fremover eller bakover - fyll dagene dine og livet ditt med folk du er glad i, ting du liker å gjøre, jobb mot mål du har satt deg - også lever du i nuet. Er det meningen at du skal få barn, så får du det når tiden er inne!

veit ikkje kva som ville være beroligende for deg, eg. eg blir 30 i år. eg har kjæreste og to katter. ingen jobb, helsa kunne vært bedre, det mentale begynner kanskje å ta seg opp, økonomien er ødelagt for dei nærmeste åra. eg har ein utdannelse, men er usikker på om eg vil klare å jobbe som det - eller om eg vil få nokon jobb som det.

men livet er ikkje så verst fordet, eg prøver å få det beste uttav kvar dag, og eg prøver å legge ting til rette for at eg kan trives - ikkje berre i dag, men i ein god del morgendager også.

eg veit ikkje når dei store endringene på dei store problemene vil komme, men eg har tenkt å ha det best mulig i mellomtida. eg har ingen spoleknapp å trykke på - og eg veit ikkje heilt om eg ville ha spolt om eg kunne heller - eg vil heller ha med meg heile livet mitt, på godt og vondt. oppleve det som er å oppleve (og ikkje slik at eg må prøve ut alt, men at eg er tilstede i mitt eget liv her og no).

zirine sitt svar var egentlig så godt at eg ikkje heilt veit koffor eg også skriver noko - kanskje berre for å forsøke å understreke hennes svar? :)

Annonse

Det er vel en grunn til at du er singel. Kanskje er du for kresen eller umulig å være med:-)

Uansett merker menn fort at du er desperat. Du er blitt verpesjuk. Det er lite tiltrekkende på menn. De føler gjerne at det er familie og barn du ønsker mer enn dem.

Forøvrig tror jeg du kan glemme den RETTE. Altfor mange har for gøye forventninger og finner aldri noen som er bra nok.

Når du treffer menn, stiller du krav og vurderer dem nøye? Har du en forutinntatt holdning om at de neppe er bra nok? Er din standard for høy?

Stresser du med å finne den rette vil du neppe finne ham, eller du vil ikke innse at du har funnet ham. Ta det med ro, det er den beste metoden. Men gi menn en skikkelig sjanse. Ikke døm dem for for eller hardt. Ikke ha altfor skyhøye forventninger.

"Det er vel en grunn til at du er singel. Kanskje er du for kresen eller umulig å være med:-)"

Hva er det slags holdning? Herregud da mann!

Det er da mange tilfeldigheter som gjør om man har partner eller ikke. Det er ikke bare å bestemme seg for at man vil ha kjæreste. Hun har lyst på kjæreste, men om det ikke stemmer med en fyr er hun da kresen og vanskelig? Det er snakk om følelser. Man blir sammen med en person som man føler er "den beste for meg". Eller mener du at man skal ta til takke med det nest beste? Gjorde du det liksom?

Det er det dummeste jeg har hørt. Du har en god del fordommer mot det kvinnelige kjønn tydeligvis.

Ikke hør på de andre desillusjonerte kjerringene som har svart. Alle er bare opptatt med å rettferdiggjøre seg selv, i stedet for å innse at toget har gått for kvinner flest ved inngangen av 30-årene som singel.

Hvorfor skal en attraktiv, singel mann på 30+ velge en kvinne på 30+ der Newton har begynt å sette spor ved å trekke stadig flere deler av henne ned mot moder Jord igjen, når det finnes gifteklare og rynkefrie 25 åringer?

Dersom du skynder deg, så blir ikke du blandt dem som står igjen på stasjonen, men finner i stedet den evige lykke med mann og barn og et lite rødt hus med et hvitt stakittgjerde foran...

Du er på ditt mest tiltrekkende når du _ikke_ oser 'overmoden livmor' :-)

Som du sikkert har begynt å forstå er det etter 30 at kvinners seksualitet for alvor begynner å ta seg opp. Det vil gjøre deg lykkelig i årene framover - slik du vil gjøre dine menn lykkelige når du strutter og gleder deg over livet og alt du er interessert i.

30 år er ingen alder, tro meg *sukk*

PS: Du har omtrent 10 år igjen å lage barn på - og kanskje enda fler.

Ikke hør på de andre desillusjonerte kjerringene som har svart. Alle er bare opptatt med å rettferdiggjøre seg selv, i stedet for å innse at toget har gått for kvinner flest ved inngangen av 30-årene som singel.

Hvorfor skal en attraktiv, singel mann på 30+ velge en kvinne på 30+ der Newton har begynt å sette spor ved å trekke stadig flere deler av henne ned mot moder Jord igjen, når det finnes gifteklare og rynkefrie 25 åringer?

Dersom du skynder deg, så blir ikke du blandt dem som står igjen på stasjonen, men finner i stedet den evige lykke med mann og barn og et lite rødt hus med et hvitt stakittgjerde foran...

endelig en mann som gjenforteller virkeligheten slik den virkelig er :)

Sprøyt.

Hvorfor? Fordi kvinner over 30 er bedre i senga enn de rundt 20. Sånn er det bare.

Hvorfor? Fordi kvinner over 30 er bedre i senga enn de rundt 20. Sånn er det bare.

Selvsagt er de det, men alle vet jo at sexen tar slutt så fort man gifter seg og får likevel.

Derfor gifter man seg med en strøken blondinne som er både ung nok til å være formelig og oppdragbar uten å stille de alt for store kravene, og pen nok til at de andre gutta blir misunnelige, og så holder man seg med desperate damer på 30+ som elskerinner.

De knuller uansett som om det blir deres siste gang og er flinke til det...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...