Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har sett at de som venter tildelinger fra Kina snakker om sine registrerings- eller innloggingsdatoer hos CCAA. Vi bruker VB, og vår søknad ble sendt til Kina 25. november 2002.

Burdte vi ha fått beskjed om denne datoen nå? Er det andre som har fått beskjed om en sånn dato i det siste, eller som vet noe om dette?

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92215-registreringsdato-hos-ccaa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet at mange her "opererte" med registreringsdato da vi var i prosessen, men vi fikk aldri en slik dato.

Da jeg ringte AF, sa de at de ikke kunne gi noen eksakt dato. (Våre dokumenter ble sendt i august -01) Som regel tar det fra noen dager og opp til en uke før søknaden registreres hos CCAA.

Dette er vår erfaring, men kanskje andre har andre/ferskere opplysninger til deg?

Hei!

Vi adopterer via VB, og fikk ikke registreringsdatoen hos CCAA, kun datoen søknaden ble sendt.

Jeg ringte og spurte, men datoen på kvitteringen fra CCAA var vist uleselig, så vi fikk aldri vite nøyaktig dato.

Spiller forøvrig mindre rolle nå, vi fikk jo tildeling likevel1 :o))

MVH

Hei

Vi bruker AF og våre papirer gikk til Kina i januar 2002. Først i oktober fikk vi vite når vi faktisk var klokket inn hos CCAA. For oss tok det ganske lang tid fra sending til innsjekking, men det var visst spesielt pga kinesisk nyttår. Jeg tror sikkert du kan basere deg på at dere er innlogget mellom 1 uke og 14 dager etter sending fra Norge.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...