Gjest Bfn Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Jeg er nødt til å redde forholdet mitt. Dette lover ikke bra! Jenta mi hadde tenkt å slå opp med meg pga. av at hun har fått meldinger fra en annen gutt som sier han liker henne, er glad i henne osv (de går på skole, en gammal venn som har fått litt kontakt igjen) og hun har begynt å like han litt. De sender kosemeldinger til hverandre, i hvert fall han, og jenta mi har jo svart på de å sånn og ganske sikkert skrivd tilbake. Jeg har tilgitt henne for det. Jeg tar ikke dette så grunsomt alvorlig. Jeg har gjort det samme selv men da helt uten betydning, jeg likte så klart den jenta men jeg visste hvem jeg ville ha og hvem jeg hadde det best med og det ikke var den jenta som bare sendte meldinger. Problemet nå er jeg er nødt til å redde forholdet te jenta mi. Jeg føler altfor mye for den jenta så jeg kan ikke miste henne. Hun betyr for mye for meg! Jeg skreiv en mail te henne i går hvor jeg fortalte henne rett fra hjertet hva jeg følte. Hun sa jeg virka jævlig desperat. Jeg har kanskje vært sinnsykt masete og litt desperat også. Men ekte kjærlighet gjør en litt desperat, vel? Hun ville som sagt slå opp i går men jeg klarte å overbevise henne at hun har det best med meg. Hun er totalt forvirret og føler det er feil å være sammen med meg når hun liker en annen litt. Men hun liker jo meg mer enn den gutten og der meg hun er forelsket i og har følelser for! Hun har ikke følelser for den gutten. Hvordan skal jeg nå oppføre meg mot jenta mi slik at jeg ikke mister henne? Det virker som om hun virker litt tilbaketrukken på SMS. Hun skriver liksom ikke den hun pleier, bare "klem jenta di" til slutt. Har dere noen tips til hvordan jeg skal oppføre meg med henne? Burde jeg la henne ta initivet til å møtes nå? KAnskje ikke første gangen siden det er en litt spent stemning mellom oss nå. Jeg er så vanvittig glad i den jenta og jeg kan bare ikke miste henne. Jeg er så forelsket i henne! Hvordan skal jeg få henne til å bli like forelsket i meg som hun var for bare litt siden...? Kanskje vanskelig spørsmål men spør alikevel. Dere må gjerne legge inn kommentarer. Jeg vet dette ble langt, men det gjelder tross alt livet mitt. Så vennligst hjelp en uerfaren stakkar... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92224-redde-forholdet-mitt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.