Gå til innhold

Åååhhhhh - ICBF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei valmue!!

Pratet akkurat med AF i dag, hun kunne fortelle meg at tildelinger/tildelinger av distrikt ikke kommer helt i gang før midten/slutten av februar!!

Så da var det bare å vente nok en helg uten bilde og tildeling *sukk*

Syns det begynner å tære på alt av krefter. Jeg prøver å mobelisere krefter om dagen!!! Ikke lett!!!

Lykke til videre:-)

Hei valmue!!

Pratet akkurat med AF i dag, hun kunne fortelle meg at tildelinger/tildelinger av distrikt ikke kommer helt i gang før midten/slutten av februar!!

Syns det begynner å tære på alt av krefter. Jeg prøver å mobelisere krefter om dagen!!! Ikke lett!!!

Godt å høre noen nyheter ihvertfall, kanskje ikke det jeg hadde ønsket å høre, men da har man ihvertfall noe å forholde seg til. Vi må visst bare smøre oss med tålmodighet!

Wibecke - fikk du noen hyggelige tilbakemeldiger fra AF, eller???

Gjest Tobarnmamsen

Har intet nytt å komme med altså. Men jeg ser at AF på sine hjemmesider (giverland Colombia) oppdaterer med godkj i BUFA, tildelinger av distrikt osv. Men det har du sikkert sett og klart, det hjelper ikke deg akkurat nå. Men allikevel litt fint at vi kan følge med der og at de oppdaterer innimellom.

Lykke til med venting! Skjønner deg godt.

valmue1365380326

Hei valmue!!

Hei igjen!

Føler med deg!! -men uansett er det ihvertfall fint og få litt informasjon... Håper ikke det drøyer til slutten av febr. da- for midten begynner jo å nærme seg med stormskritt :o)

Var det dere som ventet drøye fem mnd. på godkjenning fra ICBF? Håper på å høre noe i løpet av mars vi, da har vi ventet 4 mnd. ...

Lykke til & takk for info :o)

Annonse

Godt å høre noen nyheter ihvertfall, kanskje ikke det jeg hadde ønsket å høre, men da har man ihvertfall noe å forholde seg til. Vi må visst bare smøre oss med tålmodighet!

Still no news I see... Vel, vel... Vi venter her vi, de blir nok ikke kvitt oss så lett når vi først har fått den godkjenninga! :o)

Hilsen verdens mest tålmodige

Jeg venter i spenning på Colombiaadoptanters gladmeldinger, godkjenning DVA, melding om distrikt ot tildelinger!!!! Hver dag jeg er inne her nå så venter jeg meg en gladnyhet, men det lar visst vente på seg!! Håper tiden frem til meldinger er kort!!

Venteklem fra

Hei igjen!

Føler med deg!! -men uansett er det ihvertfall fint og få litt informasjon... Håper ikke det drøyer til slutten av febr. da- for midten begynner jo å nærme seg med stormskritt :o)

Var det dere som ventet drøye fem mnd. på godkjenning fra ICBF? Håper på å høre noe i løpet av mars vi, da har vi ventet 4 mnd. ...

Lykke til & takk for info :o)

Nei, vi venter ikke på ICBF denne gangen, vi har ei nydeligdatter som kom via ICBF for 2,5 år siden, nå venter vi TÅLMODIG på Chiquetines. Vi sendte papirene i april -02. Så jeg håper tildeling kommer snart!!

Hilsen

he he, nei, de er visst ikke verdensmestere på det om dagen :-(

Det eneste som var positivt var at de var blide og koselige!!! Svarte på spørsmålene osv.

Hvordan går det med flyttingen?

Hilsen

Hei Valmue.

Ser at vi ligger likt i løypa. I midten av mars har også vi ventet 4 mnd på godkjenning fra ICBF.

Vi skal adoptere for 2.gang. Var i Cali mars 2000 og hentet ei nydelig jente som da var 2,5 år, og gleder oss til en ny tildeling og reise.

Skal bli spennende og følge med dere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...