Gå til innhold

Skrekk og gru

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kom til å tenke på enda en nrk-korrespondent, Erling Borgen denne gang. Han må være av det åpenbart mest sinnsyke som har satt sine ben i NRK.

Han var i Sør-Amerika og så det ene sosialistiske eksperiment etter det andre gå til hundene, riktignok velvillig hjulpet av USA.

Det raknet i Øst-Europa, det raknet i Sør-Amerika. Det eneste totalitære system Den gode Borgen nå setter sin lit til, er islam. Han støtter enhver islamsk tyrann fullt ut, også Saddam. Nå går også hans regime i dass.

Ikke rart mannen blir rabiat.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92391-skrekk-og-gru/#findComment-512173
Del på andre sider

Hvis du er så forbannet Israel-vennlig så burde du kanskje skaffe deg kunnskaper om internasjonal folkerett?

Kom gjerne inn på VGDebatt og opplys meg om folkerett. Vi har for tiden noen friske debatter der inne om regimer og deres kadre og kommisærer i forskjellige posisjoner, ute som hjemme. Spesielt her hjemme.

Fortell meg så hva som er uforenlig med Israel og folkerett.

PS: Jeg går under et annet nick på VG, det får bli opp til den enkelte å gjette hvem.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92391-skrekk-og-gru/#findComment-512218
Del på andre sider

Jeg kom til å tenke på enda en nrk-korrespondent, Erling Borgen denne gang. Han må være av det åpenbart mest sinnsyke som har satt sine ben i NRK.

Han var i Sør-Amerika og så det ene sosialistiske eksperiment etter det andre gå til hundene, riktignok velvillig hjulpet av USA.

Det raknet i Øst-Europa, det raknet i Sør-Amerika. Det eneste totalitære system Den gode Borgen nå setter sin lit til, er islam. Han støtter enhver islamsk tyrann fullt ut, også Saddam. Nå går også hans regime i dass.

Ikke rart mannen blir rabiat.

Jepp, kommisærene i NRK og NTB slipper ikke taket i sine gamle ideologier og forbilder uten sverdslag, selv om de må bruke muslimske sverd. De tror nok fortsatt at de marxistiske paradigmer er gangbar salgsvare hvis de sette det i samme hyllen som Islam, og selvsagt krydrer med litt menneskerettigheter og antirasisme. For en vits.

Til orientering, jeg er nå å betrakte som JA-mann. Jeg regner med at du vet hva jeg snakker om.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92391-skrekk-og-gru/#findComment-512224
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...