Gå til innhold

Prosper Club - hørt om den?

Anbefalte innlegg

Jeg har fått tilbud om å være med i en slags pengepyramide.

De som skal ha meg med, sier at det ikke er en pyramide og at den er helt lovlig, og venninna mi har "tjent" 37 000 etter å ha betalt inn 3000.

Men slikt er jeg nok ikke med på. For at noen skal tjene, må noen tape. Så enkelt er det!

Er det noen her som har erfaringer med denne "pyramiden"?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92434-prosper-club-h%C3%B8rt-om-den/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ingen erfaringer med Prosper Club, men jeg har hørt om det, og det er et dårlig tegn. Det er tross alt de som blir med på disse pyramidene fra starten av som tjener penger, og siden jeg har hørt om denne pyramiden, og til og med mener at det er forholdsvis lenge siden, så er det meget sannsynlig at du havner langt nede i pyramiden, og pengene dine vil forbli tapt.

Har ikke deltatt i noen, og kommer aldri til å gjøre det heller. Det lukter svidd av slike lettjente penger, og man må alltid være beredt på og villig til at innsatsen kan gå tapt.

Når det er sagt, så var en venninne av meg med i en slik pyramide for noen år siden. Det var en helvetes jobb å verve det antallet nye mennesker du forplikter deg til, men hun klarte det. Hun måtte også "mase" på alle sine vervede, for å passe på at de ikke "glemte" pyramiden eller ikke fulgte opp.

Hun tjente penger, og kjøpte seg en ny skinn-salong for pengene, husker jeg.

Gjest svidd neger

Ja. Den svenske lotterikommisjonen har anmeldt de for brudd på lottterilovens #16. Jeg har også sett på konseptets markedsplan og det er helt klart rent pyramidespill. Så hvis WGi ble gransket i si tid, så blir ihvertfall Prosper det, for å si det sånn! Nei, styr unna!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...