Gå til innhold

FU: Bilbelte, Diana kunne overlevd, hvorfor bruker ikke du ?

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

De som _ikke_ bruker bilbelte :

Hvorfor ikke ?

Vet du at alle passasjerer selv er ansvarlige for sitt belte og selv betaler bot på kr 750 ?

Har du ikke belte i baksetet, kan du knuse passasjeren foran ved en kollisjon, spesielt hvis denne har belte ?

En usikret hund i baksetet kan knekke nakken på deg.

En usikret gjenstand i bakvinduet kan skade deg i bakhodet. En full halvliters boks er livsfarlig. En tung paraply blir rene spydet.

Fortsetter under...

Bilbelte er noe jeg _alltid_ bruker. Det hører liksom med nåe jeg kjører det.

Bilbeltebruk ligger faktisk som en "refleks" hos meg - i det den ene hånda vrir om tenninga, går den andre automatisk opp og henter beltet.

Du kan tro jeg forvirrer meg selv dersom jeg sitter i bilen med avslått motor men med beltet på.... det blir litt kluss idet jeg vrir om tenninga da ja... *s*

:-D

Fordi passiv og aktiv røyking er mye farligere. Hva er vitsen med bilbelte, når myndighetene sier vi alle sammen skal dø av røykerelaterte sykdommer? Det er rett og slett ikke plass til flere dødsfall enn disse, dermed er det ufarlig å kjøre uten bilbelte.

Ulv I Faarikaal

Fordi passiv og aktiv røyking er mye farligere. Hva er vitsen med bilbelte, når myndighetene sier vi alle sammen skal dø av røykerelaterte sykdommer? Det er rett og slett ikke plass til flere dødsfall enn disse, dermed er det ufarlig å kjøre uten bilbelte.

Taxisjåførene sier de ikke bruker belte, fordi de vil kunne komme seg ut lett når det skjer noe, Det har jeg aldri akseptert som argument, siden 85% av skader og død på folk uten belte kunne vært unngått med belte.

hehehehehehe :))

ja, det er så mange ting som liksom er så fryktelig livsfarlig, at det er reint utrolig at det er nokon levende mennesker igjen på kloden.

Annonse

Ulv I Faarikaal

hehehehehehe :))

ja, det er så mange ting som liksom er så fryktelig livsfarlig, at det er reint utrolig at det er nokon levende mennesker igjen på kloden.

Spis pottitter og gullerøtter mens det er sunt !

Eller er det også blitt usunt ?

Spis pottitter og gullerøtter mens det er sunt !

Eller er det også blitt usunt ?

poteter har blitt usunt, seier dei... høy GI og greier... så da er det berre gulrøtter igjen. og ja, dei er ikkje spesielt sunne når dei er kokte, da har dei også høy GI. så: rå gulrøtter, det blir dietten. sitte inne og spise gulrøtter......:)

Ulv I Faarikaal

poteter har blitt usunt, seier dei... høy GI og greier... så da er det berre gulrøtter igjen. og ja, dei er ikkje spesielt sunne når dei er kokte, da har dei også høy GI. så: rå gulrøtter, det blir dietten. sitte inne og spise gulrøtter......:)

Se etter når det begynner å rykke i nesa, da har du spist for mange ! Ref kaniner. Sikkert bra for synet, for hvem har sett en kanin med briller ?

Annonse

Ulv I Faarikaal

Har du ikke skalle til å tåle en smell, bør du ikke kjøre bil. Jeg har talt!

Hehe.

I gamle dager fortale en meg at auksjoner på gårder var alltid stedet for fyll og spetakkel om sommeren. En fyr fikk seg en springskalle så skallen sprakk og det var såvidt han overlevde. Folk sa bare: "Har man dårlig skalle, skal man ikke gå på auksjon, ferdig med dass."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...