Gjest cizz Skrevet 7. februar 2003 Skrevet 7. februar 2003 Noen som har? Eventuelt annet tips på hva man kan bruke avocado til...? Jeg pleier å ha avocado og reker som forrett, og det er kjempedeilig.... 0 Siter
Gjest christina24 Skrevet 7. februar 2003 Skrevet 7. februar 2003 sjekk på www.mat.no, her finnes det meste av oppskrifter 0 Siter
Gjest christina24 Skrevet 7. februar 2003 Skrevet 7. februar 2003 jeg sjekka, og fant faktisk ikke oppskrift på avocadosuppe, men her er en jeg fant i kokeboka mi: Avocadosuppe 2 godt modne avocadoer 1 ts finhakket løk saft av en halv sitron 2,5 dl hønsebuljong i,5 dl fløte 1 dl lettrømme salt,pepper til servering 1 dl kremfløte paprika kjør skrellet avocado i foodprocessor sammen med de øvrige ingredienser, smak til med salt og pepper, og avkjøl suppen godt . Legg på en kremtopp drysset med paprika velbekomne 0 Siter
Gjest cizz Skrevet 8. februar 2003 Skrevet 8. februar 2003 jeg sjekka, og fant faktisk ikke oppskrift på avocadosuppe, men her er en jeg fant i kokeboka mi: Avocadosuppe 2 godt modne avocadoer 1 ts finhakket løk saft av en halv sitron 2,5 dl hønsebuljong i,5 dl fløte 1 dl lettrømme salt,pepper til servering 1 dl kremfløte paprika kjør skrellet avocado i foodprocessor sammen med de øvrige ingredienser, smak til med salt og pepper, og avkjøl suppen godt . Legg på en kremtopp drysset med paprika velbekomne Skal prøve denne :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.