Gå til innhold

Gratulerer til dere alle sammen

Anbefalte innlegg

Hola amigas

Det var godt å komme på "nett" å få se og lese om gladmeldinger.....

Gratulerer og lykke til videre alle sammen som er i prosessen! og masse lykkestøv til alle dere som venter på Colombiatildeling i disse dager. Er innom hver dag for å se hvordan det går med dere. Husker selv tiden fra distrikt til tildeling som ei grusom lang ventetid så jeg føler med dere og ønsker dere bare lykke til i innspurten.

For "ukjente" så har vi fått gleden av å å oppleve å bli foreldere til et barn som er født i Colombia og vi er godt i gang med nummer to. Nå kjenner jeg meg veldig rastløs og veldig klar for å bli tobarnsmamma, enda vi vet at vi må vente allefall et halvår til...skrekk og gru men "kaptein sabelltann" får heldigvis dagene mine til å gå veldig fort :o) fordi han har nemelig sluttet med nattbleia :o) Det skjedde lørdag for fire uker side, i butikken fikk mamman klar meldig om å ikke kjøpe flere bleier for han har sluttet med det. Javel tenkte jeg, vi prøver og det har vært mye vasking av pysjer, sengetøy,dyner og puter i de siste ukene men hver natt siden sist søndag har han faktisk vært helt tørr.....HERLIG!

Så med det alle sammen ønsker jeg dere ei fin helg og benytter selvfølgelig anledningen til å minne om romerikstreffet på tirsdag.

Masse hilsner fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92506-gratulerer-til-dere-alle-sammen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...