Gå til innhold

Forlenge tiden til utløsning?


putte11365380469

Anbefalte innlegg

Hva?!! *øyne på stilk* Nå?..hvilken?..hvor?

Har sett et par utgaver av den; ET Special (den som jeg har) og én til. Men du mener en oppgradert og forbedret utgave altså? Sånn som med nye bilmodeller..? :-)

I dag kom den, den heter ET computerized og er bedre enn special. :-)

Jeg er ikke på nett for tiden pga. musesyken. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 270
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    78

  • neuni

    60

  • tigertrollet

    50

  • Ulv I Faarikaal

    24

I dag kom den, den heter ET computerized og er bedre enn special. :-)

Jeg er ikke på nett for tiden pga. musesyken. :-(

God bedring:) Du får kose deg med nyervervelsen i mellomtiden..*S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva?!! *øyne på stilk* Nå?..hvilken?..hvor?

Har sett et par utgaver av den; ET Special (den som jeg har) og én til. Men du mener en oppgradert og forbedret utgave altså? Sånn som med nye bilmodeller..? :-)

Som du vet så har jeg veldig lyst på G-ormen II,uansett farge. Syns du det er verdt å kjøpe den selv om man har ET?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du vet så har jeg veldig lyst på G-ormen II,uansett farge. Syns du det er verdt å kjøpe den selv om man har ET?

Ja, jeg synes vel det. Jeg liker vel å ha noe "for enhver anledning" -jeg mener, den kan jo brukes i kombinasjon med ekte vare i DP, med separat klittvibb/fingre....og under oralsex tror jeg den kan være fin:)

Den har ihvertfall litt styrke på seg til å være en sånn type vibrator. Og bråker ikke så jævlig.

Men det blir jo ofte til at man har sine favoritter og er litt vanedyr da. Og med ET så skjønner jeg at du er "trofast" -den dekker jo det meste. Men litt knøvlete å bruke under samleie da. Da foretrekker jaffal jeg en (el. flere) enklere variant.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det denne du mener?:-)

http://butikk.erotikknett.no/index.php?vgrid=17

Hva sier tigertrollet tro - hvor mange har hun:), er denne bra - det lurer jeg også på :-)

Den har ihvertfall styrke, og bråker ikke så rent for jævlig..

Jeg har en sånn rosa (finnes i rosa, blå og grønn jaffal). Den er så søt atte med smilefjes og øyne..*s*

Den er ikke overdimensjonert i det hele tatt -en fin størrelse å bruke sammen med partner (som jeg skrev til Amiga).

Den går ihvertfall ikke inn i kategorien "bomkjøp" her i huset -og det er mange nok av dem som bråker som et uvær, går ujevnt (sinnsykt irriterende når du nærmer deg toppen og det er kontaktfeil, hehe), men det verste er at de fleste sånne typer vibratorer er så svake.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg synes vel det. Jeg liker vel å ha noe "for enhver anledning" -jeg mener, den kan jo brukes i kombinasjon med ekte vare i DP, med separat klittvibb/fingre....og under oralsex tror jeg den kan være fin:)

Den har ihvertfall litt styrke på seg til å være en sånn type vibrator. Og bråker ikke så jævlig.

Men det blir jo ofte til at man har sine favoritter og er litt vanedyr da. Og med ET så skjønner jeg at du er "trofast" -den dekker jo det meste. Men litt knøvlete å bruke under samleie da. Da foretrekker jaffal jeg en (el. flere) enklere variant.

:-)

"Den har ihvertfall litt styrke på seg til å være en sånn type vibrator."

Men virker styrken der den skal virke? Altså, på G? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Den har ihvertfall litt styrke på seg til å være en sånn type vibrator."

Men virker styrken der den skal virke? Altså, på G? ;-)

Altså den vibrerer jo i tuppen.

Fordelen er at man ikke får senebetennelse av å tvinge en rett vibrator i vinkel for å treffe g-punktet.

Men når det er sagt er det vel ingen jeg har vært borti som får nok trykk der (vibrasjoner ja, men ikke trykk). Håndkraft må til uansett....men det er mulig det er mitt g-punkt som er litt sært;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså den vibrerer jo i tuppen.

Fordelen er at man ikke får senebetennelse av å tvinge en rett vibrator i vinkel for å treffe g-punktet.

Men når det er sagt er det vel ingen jeg har vært borti som får nok trykk der (vibrasjoner ja, men ikke trykk). Håndkraft må til uansett....men det er mulig det er mitt g-punkt som er litt sært;-)

Høhøhø! Det er ikke derfor jeg har senebetennelse. Jeg får nok ikke fred før jeg har prøvd den. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høhøhø! Det er ikke derfor jeg har senebetennelse. Jeg får nok ikke fred før jeg har prøvd den. :-)

Neida, neida....men det var høyrehånda ikke sant? ET'en er tung å holde tross alt.*glis*

Vel, du får se om nysgjerrigheten tar overhånd da;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...