KinderEie Skrevet 10. november 2000 Skrevet 10. november 2000 I går var jeg kvalm og dårlig, muligens av noe jeg har spist. Bør jeg amme da? "Hvor syk"/"hva slags syk" kan man være? 0 Siter
KinderEie Skrevet 10. november 2000 Forfatter Skrevet 10. november 2000 I går var jeg kvalm og dårlig, muligens av noe jeg har spist. Bør jeg amme da? "Hvor syk"/"hva slags syk" kan man være? 0 Siter
Anette Huitfeldt, jordmor Skrevet 10. november 2000 Skrevet 10. november 2000 Kjære kinderEie. Du kan fortsette å amme selv om du føler deg kvalm og dårlig. Det er bare ved spesielle sykdommer og medikamentinntak man fraråder amming. God bedring. 0 Siter
Anette Huitfeldt, jordmor Skrevet 10. november 2000 Skrevet 10. november 2000 Kjære kinderEie. Du kan fortsette å amme selv om du føler deg kvalm og dårlig. Det er bare ved spesielle sykdommer og medikamentinntak man fraråder amming. God bedring. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.