Gå til innhold

Gave eller kort til brudepar

Anbefalte innlegg

Gjest Kartoffel
Skrevet

2 venner av meg skal gifte seg. Jeg er ikke invitert i brylluppet. Jeg bør uansett gi de en oppmerksomhet - men rekker det med et kort, eller bør det være en liten gave?

Skrevet

Gavekort til sportsbutikken eller bilforhandleren. Gaver må sjekkes ut på forhånd, ellers ender de opp med syv stavmixere.

Skrevet

Jeg ville helt klart ha gitt en gave. Hadde jeg bare gitt et kort, ville jeg følt meg en smule..hmm..gjerrig.

Skrevet

Hvis det er venner av deg, så holder det ikke med kort.

Gjest Kartoffel
Skrevet

Hvis det er venner av deg, så holder det ikke med kort.

Ok. Jeg ser de bare ca 1-2 ganger i året, men det hadde vært gøy å gi de noe. Bare det ikke blir litt "klamt".

Skrevet

Ok. Jeg ser de bare ca 1-2 ganger i året, men det hadde vært gøy å gi de noe. Bare det ikke blir litt "klamt".

Klamt? :)

Gjest Kartoffel
Skrevet

Jeg ville helt klart ha gitt en gave. Hadde jeg bare gitt et kort, ville jeg følt meg en smule..hmm..gjerrig.

Og gjerrig vil man jo ikke være :-)

Det eneste må være at det kan føles litt "krampeaktig" - vi har ikke sååå mye med hverandre å gjøre lenger.

Gjest Kartoffel
Skrevet

Gavekort til sportsbutikken eller bilforhandleren. Gaver må sjekkes ut på forhånd, ellers ender de opp med syv stavmixere.

Stavmikser! Det hadde jeg ikke tenkt på, takk for forslaget!

(neida ;-)

Gjest Kartoffel
Skrevet

Klamt? :)

Litt "overhyggelig", på en måte. Krampesnilt.

Skrevet

Litt "overhyggelig", på en måte. Krampesnilt.

Du verden. Det er ikke måte på hva enkelte kan bekymre seg over.

Hvordan kan det være overhyggelig? Det er jo et bryllup for pokker - og du er en venn.

*sukk* :)

Skrevet

Da telegram ble like dyrt som en liten gave, ble det vanlig å kjøpe gave. Har aldri sendt telegram eller kort til brudepar.

Gjest Kartoffel
Skrevet

Da telegram ble like dyrt som en liten gave, ble det vanlig å kjøpe gave. Har aldri sendt telegram eller kort til brudepar.

Hvor sender man en gave? Hjem til paret? Eller bør jeg forsøke å finne ut hvor de skal være og sende gaven dit? (Det kan kanskje bli litt vanskelig.)

Skrevet

Hvor sender man en gave? Hjem til paret? Eller bør jeg forsøke å finne ut hvor de skal være og sende gaven dit? (Det kan kanskje bli litt vanskelig.)

Noen gavebutikker bringer gavene samlet til der bryllupet skal feiret. Du kan levere gaven selv der bryllupet skal feires, så slipper brureparet frakte den med seg.

Gjest Kartoffel
Skrevet

Noen gavebutikker bringer gavene samlet til der bryllupet skal feiret. Du kan levere gaven selv der bryllupet skal feires, så slipper brureparet frakte den med seg.

Ok - hadde jeg bare visst hvor det er.

Skrevet

Og gjerrig vil man jo ikke være :-)

Det eneste må være at det kan føles litt "krampeaktig" - vi har ikke sååå mye med hverandre å gjøre lenger.

Vi fikk gaver fra mange vi har lite kontakt med til vårt bryllup vi også, men det føltes ikke krampe-aktig for det. Hmm .. den tanken var jeg aldri inne på i det hele tatt. :) Tenker noen virkelig sånn?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...